فروشندگان شیره سفید خانگی

شیره سفید همان شیره انگور است. این شیره بسیار مقوی و خوش‌مزه است و جایگزین خوبی برای محصولات صنعتی می‌باشد. این شیره از انگور عسگری به‌دست می‌آید. بسیاری از متخصصان طب سنتی استفاده از شیره سفید را توصیه می‌کنند. این شیره هم در کارخانه ها و هم در خانه ها توسط روستاییان تولید می‌شود و به‌دست فروشندگان شیره سفید خانگی می‌رسد. فروشندگان شیره سفید خانگی همواره درصدد عرضه محصولات با کیفیت و مرغوب به مشتریان هستند.

فروشندگان شیره سفید خانگی

شیره سفید را بیشتر بشناسید

شیره سفید را بیشتر بشناسید شیره سفید اعلا انگور خواص متعددی دارد. از خواص شیره سفید می‌توان به این موارد اشاره کرد: این شیره فقر آهن را درمان می‌کند، قدرت بینایی را به دلیل داشتن ویتامین A افزایش می‌دهد، آنتی اکسیدان های موجود در آن به کاهش سرطان کمک می‌کند، سرشار از فیبر است و در درمان یبوست استفاده می‌شود و نقش ملین را دارد.

سرشار از منیزیوم و آهن است، انرژی زایی آن باعث درمان احساس ضعف و خستگی مفرط می‌شود.به تقویت قوای جسمانی کمک می‌کند.شیر مادران را غلیظ می‌کند، در تسکین درد‌های رماتیسمی موثر است، خاصیت چاق کنندگی دارد و برای افرادی که از کمبود وزن رنج می‌برند مناسب است.

همچنین شیره سفید عضله سازی می‌کند که به همین علت مصرف آن به ورزشکاران توصیه می‌شود، شیره سفید برای درمان زردی و یرقان هم بسیار مفید است. این شیره در رفع ناراحتی های روانی و اعصاب تاثیر بسزای دارد. هم‌چنین می‌توان از مخلوط شیره سفید با نمک ماسک صورت برای رفع جوش های چرکی تهیه کرد.

از مخلوط پخته شده گل ختمی و شیره انگور برای درمان آبسه و جوش های چرکی نیز استفاده می‌شود. البته ذکر این نکته ضروری است که درست است که شیره انگور خواص زیادی دارد ولی مصرف زیاد آن به افرادی که طبع گرمی دارند و یا چاق هستند و اضافه وزن دارند و نیز برای افرادی که رژیم گرفته اند توصیه نمی‌شود.

بهترین تولیدکنندگان شیره سفید خانگی

بهترین تولیدکنندگان شیره سفید خانگی شیره سفید انگور بیش‌تر در شهرهایی مانند ملایر، بروجرد و همدان تولید می‌شودو این شهرها بهترین تولید کنندگان شیره های سفید انگور هستند و در این زمینه بسیار مشهور می‌باشند.

تولیدکنندگان شیره سفید انگورهمواره می‌کوشند تازه ترین و با کیفیت ترین شیره های سفید را به بازار عرضه کنند و در اختیار مصرف‌کنندگان قرار دهند.عوامل مختلفی در قیمت شیره ها اثر دارند مانند فصل برداشت انگور برای تهیه شیره، کیفیت شیره و… هنگام خرید شیره سفید انگور باید به کبفبت آن توجه شود.

باید دقت شود مزه و بو و هم‌چنین رنگ شیره کیفیت خوبی را دارا باشد بهترین شیره های انگور طعم شیرینی دارند و رنگ آن‌ها شفاف است. مصرف‌کنندگان می‌توانند از شیره انگور در تهیه حلوا، شیربرنج، پخت نان و یا حتی در وعده های غذایی خود و هم‌چنین برای تهیه شربت استفاده کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما