فروشندگان شیره خرمای برهی

خرما از میوه های شیرین و پر شیره بوده که در مناطق گرمسیری برداشت می شود. این محصول برای گرفتن شیره بهترین گزینه است. شیره خرمای برهی به روش سنتی و صنعتی قابل تولید می باشد و از طریق بسته بندی های استریل و بهداشتی به دست مصرف کنندگان می رسد. فروشندگان در بازارهای شهری و اینترنتی این فرآورده را به صورت فله و بسته بندی به دست مصرف کنندگان می رسانند و نرخ عمده همیشه مناسب تر بوده و طرفداران بیشتری دارد. 

فروشندگان شیره خرمای برهی

معرفی خواص شیره خرما

معرفی خواص شیره خرما خواص شیره خرما بسیار بالا بوده و از این رو در طب سنتی بالاترین جایگاه را به خود اختصاص می دهد. این ماده دارای طبیعتی گرم است که می تواند حرارت بدن را به خوبی تنظیم کند و مصرف آن در فصول سرد زمستان به وفور توصیه می شود.

میزان کالری در این ماده به قدری زیاد است که می تواند انرژی روزانه شما را به راحتی تامین کند. به همین دلیل برای کودکان و نوجوانان در حال رشد و ورزشکارانی که فعالیت زیاد دارند بهترین گزینه است.‌

این عصاره شیرین به دلیل دارا بودن آهن فراوان برای درمان کم خونی مورد استفاده قرار می گیرد و تاثیرات مثبت و ماندگاری هم دارد. زنان باردار هم می توانند از این ماده خوشمزه استفاده کنند. 

کلسیم دیگر ماده معدنی است که در شیره خرما به وفور یافت می شود و می تواند برای درمان پوکی استخوان و درد مفاصل از آن نهایت استفاده را برد. 

کارخانه تولید شیره خرمای برهی

کارخانه تولید شیره خرمای برهی کارخانه تولید شیره خرمای برهی از میوه های درشت و پر شیره استفاده می کند تا سطح کیفی بالای داشته باشد. تولید کنندگان ایرانی شیره را با استفاده از مواد اولیه مرغوب و مناسب در کارخانجات و شرکت های تولیدی پیشرفته و کاملا بهداشتی زیر نظر متخصصان و ناظران سلامت با کیفیت بالا تولید و پس از طی مراحل مختلف و کسب نشان استاندارد به تولید انبوه می‌رسانند و روانه بازار فروش می نمایند.

این تولیدی خود را متعهد به رعایت اصول کیفیت و استاندارد در ارائه محصول می داند و با رعایت حقوق مصرف کنندگان طی سال های اخیر توانسته اعتبار و رضایت آن ها را جلب کند و بازار فروش پر رونقی داشته باشد.

تولید شیره خرما مطابق با استاندارد های روز دنیا و در محیطی کاملا بهداشتی انجام می شود و در بسته بندی های استریل به بازار عرضه می گردد. بالا رفتن میزان تقاضا و فروش باعث شده تا میزان تولید تا حد زیادی افزایش پیدا کند تا بتواند پاسخگوی نیاز بازار باشد. تولید با بهترین مواد اولیه و به کمک پیشرفته ترین دستگاه ها انجام می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما