فروشنده شیره خرمای استعمران

یکی از فرآورده های اصلی به دست آمده از میوه خرما شیره آن می باشد. خرمای استعمران یکی از ده ها گونه خرمای تولید شده در کشور می باشد که شیره آن از کیفیت بالایی برخوردار است. فروشنده شیره خرمای استعمران این محصول را در بسته بندی های مناسب و با قیمت ارزان در بازار ارائه کرده است. برای آشنایی با نحوه تماس با فروشنده این شیره در ادامه با ما بمانید.

فروشنده شیره خرمای استعمران

میزان کالری شیره خرما

میزان کالری شیره خرما

شاید بتوان خرما را یکی از غنی ترین میوه های موجود در طبیعت از نظر بالا بودن میزان کالری بر شمرد. هر چند با توجه به این که ارقام مختلفی از این محصول در طبیعت وجود دارد میزان کالری در آنها دارای نوساناتی باشد اما ویژگی کلی همه انواع خرما دارا بودن مقادیر بالای کالری است.

با توجه به این که شیره خرما از میوه خرما به دست می آید طبیعی است که همه خصوصیات و مواد مغذی موجود در خرما در شیره آن نیز وجود داشته باشد.

میزان کالری شیره خرما بسیار بالا می باشد این محصول از فرآیند آبگیری از خرما و تغلیظ آن به دست آمده است بنابراین میزان رطوبت آن به مقدار قابل توجهی کاهش یافته و غلظت انرژی در آن بالا رفته است.

با استفاده از آنالیز شیمیایی شیره خرما می توان به میزان انرژی موجود در ۱۰۰ گرم از آن به راحتی پی برد. آزمایشات نشان داده است که 100 گرم از این محصول حاوی ۲۷۰ کالری انرژی می باشد که می تواند یک منبع بسیار مناسب انرژی برای افراد در سنین مختلف به ویژه کودکان و ورزشکاران که فعالیت بدنی زیادی  دارند باشد. هرچه شیره خرما غلیظ تر باشد میزان انرژی موجود در ۱۰۰ گرم از آن به طور معمول بیشتر خواهد بود.

توزیع شیره خرمای استعمران

توزیع شیره خرمای استعمران

برای کسانی که در زمینه تولید مواد غذایی مختلف از شیره خرمای فعالیت دارند دسترسی به یک مرجع توزیع شیره خرما از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است تا بتوانند به صورت دایمی به یک منبع تهیه این محصول دسترسی داشته باشند. توزیع شیره استعمران می تواند یک گزینه بسیار مناسب برای این گونه افراد و تولید کنندگان مواد غذایی باشد.

برای خرید این محصول می توانید با مرکز توزیع شیره استعمران ارتباط برقرار کرده و ضمن استعلام قیمت روز این محصول نسبت به سفارش آن اقدام کنید. این توزیع کننده شیره خرما را با کیفیت عالی و در بسته بندی های کاملا بهداشتی به آدرس خریداران در هر نقطه از ایران که مایل باشند ارسال خواهد کرد.

همچنین کسانی که این شیره را در مقادیر زیاد سفارش دهند می توانند با قیمت ارزان تری آن را از ما دریافت کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما