فروشنده شیره انگور سنتی اراک

شیره انگور محصولی بسیار خوشمزه و مقوی است که در وعده های صبحانه و عصرانه بیشتر مصرف می شود، متاسفانه این محصول با ارزش جایگاه خود را در بین ایرانیان به خصوص شهر نشینان تا حدودی از دست داده است اما باز هم از این محصول پر ارزش استفاده می شود، شهرستان اراک به علت داشتن باغات و تاکستان ها ی درجه یک و تولید انگور با کیفیت، در تولید فرآورده های انگور نقش دارد، شیره انگور اراک یکی از این محصولات است که دارای کیفیت بالایی است.

فروشنده شیره انگور سنتی اراک

شیره انگور اراک چه مشخصاتی دارد؟

شیره انگور اراک چه مشخصاتی دارد؟ شیره انگور سیاه و سفید شهر اراک از جمله بهترین نوع شیره تولیدی در کشورمان است، بع علت مواد مغذی بالا مصرف شیره این شهر به افرادی که از ضعف جسمانی رنج می برند توصیه می شود.

شیره انگور اراک هم به صورت صنعتی و هم به صورت سنتی تهیه می شود، این شیره به دلیل آن که از آب انگور خالص تهیه می شود و افزودنی های دیگر همانند انواع شیرینی جات برای شیرین کردن آن، در شیره به کار نمی رود، دارای طعمی مناسب است و به راحتی می توان طعم انگور را در آن حس کرد.

شیره انگور اراک رنگی قهوه ایی دارد، این شیره با بهترین خاک رس مخلوط می شود که حاوی مقدار فراوانی املاح و آهک است، به دلیل استفاده از این خاک در تهیه شیره انگور اراک، الکل آب انگور گرفته می شود و از گندیدن آب انگور جلوگیری می شود، به دلیل خواص موجود این شیره بهترین نوع شیره برای مصرف، مصرف کنندگان می باشد.

شیره انگور اراک تنها و تنها از آب انگور خالص تهیه می شود و هیچ افزودنی دیگری به آن اضافه نمی شود بنابراین هیچگونه ضرری برای مصرف کنندگان ندارد.

عرضه کننده شیره انگور سنتی اراک

عرضه کننده شیره انگور سنتی اراک عرضه کننده شیره انگور اراک بهترین نوع شیره را در بسته بندی های مختلف برای مشتریان آماده می کنند، این عرضه کنندگان شیره انگور را به صورت خرد در بسته بندی های یک کیلویی و دو کیلویی و یا به صورت عمده در بسته بندی های بیست کیلویی به مشتریان عرضه می کنند.

روستای هزاوه در نزدیکی شهرستان اراک قطب تولید انواع شیره انگور در این شهرستان است، شیره تولیدی شهرستان اراک و روستای هزاوه در مناطقی همانند تهران و شهرهای شمالی کشور شهرت یافته است، شیره این منطقه را بسیاری از طرفداران شیره در کشور می شناسند.

فروشنده شیره انگور در این شهرستان، محصول خود را به دو صورت ممکن است تولید کرده باشد، یا اینکه شیره به روش صنعتی و توسط کارخانجات بزرگ یا کارگاه های کوچک تولید شده است یا اینکه به صورت سنتی در منزل توسط زنان خانه دار تهیه شده است، در هر دو صورت محصول تولیدی در روستای هزاوه و شهرستان اراک از کیفیت بالایی برخوردار است.

ما در سایت شیره جات بهترین انواع شیره اراک را به مشتریان ارائه می دهیم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما