فروشنده شیره انجیر سنتی

انجیر یکی از میوه های بسیار لذیذ و شیرین بوده که یکی از فرآورده های آن شیره انجیر می باشد. این محصول علاوه بر استفاده به عنوان یک ماده غذایی برای صبحانه یا تهیه شربت دارای خواص درمانی و دارویی زیادی است. فروشنده شیره انجیر سنتی این محصول را از انجیر با کیفیت تهیه و به بازار عرضه کرده است. آیا  از راه تماس با این فروشنده اطلاع دارید؟

فروشنده شیره انجیر سنتی

خواص شیره انجیر چیست؟

خواص شیره انجیر چیست؟

یکی از مقوی ترین شیره های انواع مختلف میوه مربوط به انجیر است که می تواند به تنهایی یا همراه با انواع شیره دیگر به صورت میکس شده مصرف گردد.

شیره انجیر به دلیل داشتن مواد مغذی فراوان خواص درمانی متعددی دارد. این محصول طعمی بسیار شیرین دارد که از وجود قندهای موجود در آن که غالبا از دسته قندهای با وزن مولکولی سبک همچون گلوکز و فروکتوز است نشات گرفته است.

قابلیت جذب قندهای شیره انجیر بسیار زیاد می باشد و به همین دلیل می تواند به سرعت انرژی مورد نیاز بدن را به خصوص برای ورزشکاران تامین نماید.

این محصول حاوی مقادیر بالایی از آنتی اکسیدان است که می تواند به عنوان یک ماده ضد سرطان در بدن نقش ایفا کند. یکی از مواد استفاده زیاد از شیره انجیر به دلیل خاصیت ملین آن است که می تواند در درمان یبوست نقش داشته باشد. این محصول همچنین می تواند در به تقویت دستگاه گوارشی کمک کرده و حتی در جلوگیری از سرطان روده موثر باشد.

شیره انجیر حاوی مقادیر بالایی از پتاسیم است که می تواند با گشاد کردن رگ های خونی در افراد مبتلا به فشار خون از عوارض جانبی این بیماری بکاهد. 

یکی دیگر از خواص شیره انجیر کمک به رشد بافت استخوانی و اسکلتی بدن می باشد و این مساله مربوط به میزان بالای کلسیم در این محصول است به طوری که میزان کلسیم موجود در شیره انجیر را با کلسیم شیر برابر می دانند.

مرکز خرید شیره انجیر سنتی

مرکز خرید شیره انجیر سنتی یکی از روش های تولید شیره انجیر روش سنتی است که به دلیل روش مناسب تهیه آن از طعم بهتری برخوردار است و به همین دلیل از طرفداران بیشتری برخوردار است.

شما می توانید برای خرید این محصول با مرکز خرید شیره انجیر سنتی تماس بگیرید و ضمن کسب اطلاع از قیمت روز این شیره و انواع بسته بندی ها و حجم های آن سفارش خود را اعلام نمایید تا در کوتاه ترین زمان ممکن به دست شما برسانیم.

همچنین خریداران عمده این محصول می توانند آن را با قیمت ارزان تری از ما دریافت کرده از تجارت آن سود بیشتری کسب کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما