عمده فروشان شیره انگور غلیظ صادراتی

شیره انگور صادراتی یکی از فرآورده های درخت کهن و با ارزش تاک است که از سالیان دور تا به امروز اصالت خود را حفظ کرده و این تنها و تنها به دلیل خواص بی شمار این محصول پرطرفدار است که در گذر زمان انسان ها هرچه بیشتر و بیشتر به آن پی برده‌اند.

این محصول که در شهرهای مختلفی از کشورمان به صورت سنتی و صنعتی تولید می شود کم کم راه خود را به فرای مرزهای کشور پیدا کرده و به اقصی نقاط جهان صادر می‌شود. عمده فروشان شیره انگور غلیظ صادراتی با تکیه بر اصالت این محصول سعی دارند مصرف کنندگان را در تامین نیازشان به فراورده شیره انگور همراهی کنند.

عمده فروشان شیره انگور غلیظ صادراتی

بررسی میزان غلظت شیره انگور طبیعی

بررسی میزان غلظت شیره انگور طبیعی با له کردن و خارج کردن آب دانه های بلوری انگور فرآیند تولید شیره انگور شروع می شود؛ این عمل طی مراحل گِل جوش کردن، صاف کردن و جوشاندن آب انگور صاف شده به حدی که تنها یک سوم از آب انگور اولیه باقی بماند (ثلثان شدن) در نهایت شهدی عسلی مایل به قهوه‌ ای رنگ با طعمی بی نظیر و غلظتی مطلوب به‌ دست می‌ دهد که علاوه بر این که می توان از آن به عنوان یک میان وعده مقوی استفاده کرد، خواص دارویی و درمانی زیادی نیز دارد.

شیره انگور که در حقیقت عصاره این میوه خوش طعم است تمام خواص مفید انگور را حفظ کرده و آن را در غلظت بسیار گرد آورده است تا ما را در ماه هایی از سال که از نعمت وجود این میوه ارزشمند بی‌بهره ایم همراهی نموده و از خواص بی شمار آن برخوردار شویم.

این گونه نیست که شیره انگور غلیظ بهترین نوع شیره انگور باشد، با وجود این که غلظت شیره انگور طبیعی فاکتور مهمی در خرید آن است باید توجه کرد شیره های با غلظت پایین در معرض فساد زودرس هستند، زیرا آب موجود در آن ها به طور کامل تبخیر نشده است و به همین علت ماندگاری کمی دارد. شیره های با غلظت بسیار زیاد نیز ممکن است دچار شکرک زدگی شوند. گرچه با گرم کردن شیره شکرک زده می توان آن را به حالت قبل بازگرداند اما در واقع شیره ای مطلوب است که دارای غلظت استاندارد بوده و ماندگاری و طول عمر بالایی داشته باشد.

نکاتی مهم برای خرید شیره انگور غلیظ صادراتی

نکاتی مهم برای خرید شیره انگور غلیظ صادراتی شیره انگور از نوع مفیدترین مواد غذایی پر خاصیت برگرفته از میوه ها است که برای بیشتر مشکلات بدن همچون کم خونی، ضعف و لاغری مفرط، افزایش قوای جسمی و جنسی و بهبود عملکرد کلی دستگاه های مختلف بدن کاربرد دارد. این فراورده جادویی که برای رشد کودکان بسیار توصیه می‌شود برای زنان باردار نیز فواید غیر قابل انکاری دارد.

با تمام این ها متاسفانه سودجویان با سوء استفاده از استقبال افراد از این محصول پرطرفدار و عدم توانایی آن ها در تشخیص شیره اصل همواره در پی فروش نمونه های تقلبی خود به جای شیره انگور اصل هستند؛ بنابراین تشخیص شیره انگور اصل از انواع تقلبی آن بسیار مهم و کمک کننده خواهد بود، چراکه شیره‌ های تقلبی علاوه بر فاقد خاصیت و بی ارزش بودن، در اکثر اوقات ممکن است برای بدن مضر نیز باشند.

گرچه تشخیص اصالت شیره انگور کار ساده‌ ای نیست اما پارامترهای مهمی وجود دارد که در خرید شیره انگور می تواند به ما کمک کند و باید به آن ها دقت کرد. شیره انگور اصل به شدت شیرین بوده و با مزه کردن مقدار کمی از آن می‌توان طعم انگور شیرین را حس کرد. اگر در تهیه شیره شکر نیز دخالت داده شده باشد تنها چیزی که با خوردن آن احساس می‌شود شیرینی شکر است نه انگور!

رنگ شیره انگور واقعی که از انگورهای سفید تهیه شده باشد، عسلی مایل به قهوه ای است که در صورت استفاده از انگور های تیره تر، رنگ شیره نیز کمی تیره تر می‌شود. اما رنگ شیره انگور تقلبی به دلیل استفاده شکر در آن روشن است.

شیره انگور اصل غلظت مطلوب و به اندازه‌ ای دارد زیرا تولید کنندگان آن می‌ دانند رطوبت آن تا چه حدی باید تبخیر شود تا سالم بماند، اما شیره های غیر واقعی به دلیل عدم آگاهی سازندگان آن غلظت کم و ناکافی دارند. و در نهایت قیمت شیره اصل به دلیل فرایند تولید و هزینه های تحمیل شده در مقایسه با انواع تقلبی آن بالاتر است.

مرکز توزیع شیره انگور غلیظ صادراتی

مرکز توزیع شیره انگور غلیظ صادراتی شیره تولید شده به روش صنعتی در واقع همان خواص و ارزش غذایی شیره سنتی را دارا می باشد و تنها تفاوت میان آن دو به کارگیری تجهیزات و ماشین‌ آلات پیشرفته در تولید شیره انگور با حجم بالا در مقایسه با دوشاب دست ساز است.

این ماده مقوی و مغذی که به همراه ارده وعده غذایی کاملی برای صبحانه کودکان و بزرگسالان است دارای کیفیت بسیار و قیمتی مناسب است و افراد با هر نوع توان اقتصادی قادر به خرید و مصرف آن هستند.

پخش محصول شیره انگور یا دوشاب در واقع از همان مراکز تولید آن شروع می‌شود، به این شکل ضمن اطمینان از اصالت محصول دوشاب آن را به صورت تازه و با کیفیت مطلوب و قیمتی مناسب تأمین کرده‌ایم که از هر لحاظ مطمئن و مقرون به صرفه اقتصادی خواهد بود.

از شهرهای مهم تولید و توزیع کننده این فرآورده می‌توان از اردبیل، ملایر، همدان و تاکستان نام برد. این مراکز با توزیع شیره انگور اصل و مرغوب به میزان زیاد و با هدف افزایش استفاده از این شهد پرخاصیت در مسیر تامین سلامت مردم گام بر می‌دارند.

پخش مستقیم شیره انگور غلیظ صادراتی

پخش مستقیم شیره انگور غلیظ صادراتی بازار فروش شیره انگور در سراسر کشور مشتریان فراوانی دارد که مطابق با میزان مصرف و سلیقه خود قادرند به صورت جزئی یا کلی محصول را سفارش داده و به سادگی به دست آورند.

آوازه این عصاره پر فایده به خارج از مرزهای کشورمان نیز رسیده است و سالانه حجم زیادی از فرآورده شیره انگور به کشورهای خارجی متقاضی صادر می‌ شود که نقطه قوتی برای رونق اقتصاد کشور نیز هست.

علاوه بر تامین حضوری و پخش محصول شیره انگور مراکز زیادی با هدف فروش مستقیم و حذف واسطه ها و کاهش قیمت به این طریق از راه سایت‌ های اینترنتی و فروشگاه‌ های آنلاین اقدام به فروش کلی و جزئی شیره انگور می کنند که اگر شما نیز مشتری این فرآورده هستید می توانید از این طریق با فروشنده شیره انگور تماس حاصل نموده و محصول مورد نظر خود را با بهترین کیفیت خریداری نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما