عرضه مستقیم شیره انجیر درجه یک

انجیر یکی از خوراکیان محبوب ما ایرانی ها است که علاوه بر استفاده آن به صورت خشک و یا تر به صورت شیره انجیر نیز در بین ما رواج یافته و استفاده دارد و البته شیره انجیر به شرط با کیفیت بودن تمامی خواص انجیر را دارا است.

شیره انجیر درجه یک یکی از محصولات مجموعه بزرگ و معتبر ما است که همواره از طرف سازمان غذا و دارو و سازمان بهداشت کیفیت و سلامت آن به تایید و تضمین رسیده است.

 

انواع شیره انجیر و خواص آنها

انواع شیره انجیر و خواص آنها

همانطور که می دانید انجیر خواص بسیار بسیار زیادی برای بدن و سلامتی ما دارد و از این رو می توان گفت شیره انجیر نیز همان انجیر است با همان خواص و حتی بیشتر که به شکلی دیگر مصرف می شود.

خواص بسیار فراوان شیره انجیر باعث شده است تا همواره طرفداران زیادی داشته باشد و البته به استفاده آن نیز بسیار توصیه شود. خواص این خوراک خوشمزه عبارتند از :

  • بیماری آب مروارید امروزه یکی از رایج ترین بیماری ها است که معمولا با بالا رفتن سن دچار آن می شویم و می تواند باعث نابینایی شود ولی مصرف شیره انجیر به طور مداوم از مبتلا شدن به این بیماری جلوگیری می کند.
  • بیماری کمبود خون نیز یکی از رایج ترین بیماری ها به خصوص در بانوان است.شیره انجیر به دلیل داشتن مقادری قابل توجهی از آهن می تواند به کمک عزیزانی که از کمبود خون رنج می برند برود.
  • شیره انجیر حاوی مقادیر زیادی آنتی اکسیدان است که در سلامت بدن و به خصوص قلب و جلوگیری از ابتلا به بسیاری از سرطان ها در بدن جلوگیری می کند و البته جلوی ترشح بیش از حد هورمون استروژن که ترشح بیش از حد آن خطر ابتلا به سرطان های سینه،تخمدان و..‌. را در بانوانان افزایش می دهد می شود.
  • اگر احتیاج به بیدار ماندن دارید و یا همیشه حس بی حالی دارید و انرژی بدنتان پایین رفته می توانید از شیره انجیر کمک بگیرید زیرا به علت داشتن مقادیر زیادی از کربوهیدرات و قند انرژی بدن را تا سطح قابل توجهی بالا می برد.

صادرات ویژه شیره انجیر درجه یک

صادرات ویژه شیره انجیر درجه یک

مجموعه ما دست به تولید شیره انجیر درجه یک و عرضه شیره انجیر به طور مستقیم با بهترین کیفیت و قیمت زده تا بتواند به همه ایرانیان عزیز در داشتن بدنی سالم و سرحال و البته زیبا کمک کند و کیفیت محصول را نیز به شما عزیزان هدیه دهد.

شما می توانید شیره انجیر مورد نظر خود را در حجم مورد نیاز خود چه به صورت انلاین و چه حضوری با خیالی راحت از نظر کیفیت و حتی قیمت از مجموعه ما که یکی از معتبر ترین مجموعه ها در این عرصه است خریداری کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما