عرضه عمده شیره انجیر باکیفیت

شیره انجیر باکیفیت منبع غنی از انواع ویتامین ها و آنتی اکسیدان است که ارزش غذایی بالایی دارد. مصرف ارقام خالص و اصل این محصول برای تمام سنین می تواند به افزایش متابولسیم بدن و جلوگیری از ابتلا به بیماری های زمینه ای کمک کند. با توجه به اهمیت مصرف خوراکی های ارگانیک در این مقاله به بررسی ویتامین های شیره انجیر و چگونگی خرید آن از مراکز عمده با نرخ رقابتی می پردازیم.

 

ویتامین موجود در شیره انجیر

ویتامین موجود در شیره انجیر

شیره انجیر دارای طبع گرم و خشک است که عمدتاً در فصل پاییز و زمستان به تنهایی یا همراه با شیره خرما و توت مصرف می شود. البته مصارف شیره انجیر بسیار گسترده بوده و از آن به عنوان یک شیرین کننده ارگانیک برای تهیه انواع کیک و شیرینی نیز می توانید استفاده کنید.

ارزش غذایی این محصول به واسطه ترکیبات گیاهی بالا بوده و فاقد کمترین میزان قند و گلوکز می باشد. به عنوان مثال انرژی موجود در شیره انجیر حدود 80 کیلوکالری است که به تنهایی می تواند، برای انجام فعالیت های روزانه و حتی ورزش های سبک کافی باشد.

این محصول حاوی مقادیر زیادی مواد معدنی، آنتی اکسیدان ها و انواع ویتامین های طبیعی است که سبب شده افراد با سنین مختلف بتوانند بدون محدودیت آن را مصرف کنند. ویتامین ث موجود در شیره انجیر برای جلوگیری از ابتلا به بیماری های لثه و دهان مفید است. همچنین ویتامین آ این شیرین کننده طبیعی به قدری زیاد است که برای جلوگیری از ابتلا به تنبلی چشم می تواند مفید واقع شود.

گنجاندن مداوم شیره انجیر درجه یک در برنامه غذایی طی مدت زمان طولانی جهت تامین انواع ویتامین های گروه ب، آهن، پتاسیم و منیزیم بدن به ویژه برای خانم ها و کودکان در حال رشد بسیار ضروری است.

بازار فروش شیره انجیر باکیفیت

بازار فروش شیره انجیر باکیفیت

با شروع فصل پاییز و سرد شدن نسبی هوا، میزان تقاضا برای خرید انواع شیره میوه به ویژه شیره انجیر رونق قابل توجه ای می یابد. دلیل این امر گرم بودن طبع این محصول و افزایش گرمی بدن در این فصول همراه با جلوگیری از ابتلا به انواع بیماری های فصلی مانند سرماخوردگی و آنفلوانزا است.

با توجه به این موارد شاهد افزایش و رونق تولید شیره انجیر طی سالهای اخیر در نقاط مختلف کشور بوده ایم. با این حال استان هایی مانند فارس از جمله بزرگترین مراکز تولید کننده این محصول به شمار می آید. خرید و فروش باکیفیت ترین انواع شیره انجیر منوط به شناخت تامین کنندگان و آنالیز بازار هدف است.

البته باید خاطر نشان کنیم که آگاهی از قیمت شیره انجیر باکیفیت به صورت مداوم نیز اهمیت زیاد در خرید عمده با هدف افزایش حاشیه سود دارد. برای دستیابی به تمامی این اهداف و کسب سهم نسبی بازار فروش نسبت به سایر رقبا می توانید با مشاورین و کارشناسان حرفه ای این مرکز در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما