صادر کننده شیره انگور ممتاز بسته بندی

شیره ای که از انگور گرفته می شود در طب سنتی ایرانی دوشاب نام دارد. این شیره قند بالایی داشته و بسیار مقوی و مغذی است. شیره انگور ممتاز طرفداران زیادی داشته و اغلب در فصول سرد سال مورد استقبال قرار می گیرد لذا صادرکنندگان شیره انگور ممتاز در شش ماه آخر سال قعالیت بیشتری دارند.

صادر کننده شیره انگور ممتاز بسته بندی

شیره انگور ممتاز بسته بندی چه ویژگی هایی دارد؟

شیره انگور ممتاز بسته بندی چه ویژگی هایی دارد؟ شیره های گیاهی که از میوه ها و مغزهای گیاهی مثل بادام ، گردو ، توت ، انجیر، خرما و… تهیه می شوند. شیره‌ها جزو مواد غذایی انرژی زا بوده و بهترین غذا برای مواقعی هستند که بدن به انرژی بیشتری نیاز دارد.

شیره ها دارای قند بسیار زیاد و رطوبت بسیار کم هستند و در محلی خشک و خنک مدت ها قابل نگهداری می باشند.

ویژگی ها و تفاوت شیره انگور اصل با شیره انگور تقلبی

طعم و مزه: شیره انگور ممتاز بسیار شیرین بوده و باید با مزه کردن کمی از آن طعم انگور شیرین را حس کرد زیرا این محصول فقط از انگور شیرین و با کیفیت تهیه و تولید می شود ولی برای تهیه شیره انگور تقلبی، شکر را جایگزین میوه انگور می کنند؛ همچنین بعضی از شیره های انگور، بی مزه تر و کم مزه تر هستند که به دلیل اضافه کردن افزودنی های دیگر در روند تهیه آن می باشد و ممکن است مصرف اینگونه شیره انگور، موجب مبتلا شدن به بعضی از بیماری ها همچون سرطان شود.

رنگ: رنگ یکی دیگر از روش ها برای تشخیص شیره انگور اصل از تقلبی است. برای تهیه شیره انگور از انگورهای سفید یا سیاه مایل به یاقوتی استفاده می شود لذا شیره تولید شده باید به رنگ عسلی مایل به قهوه ای تیره باشد در حالی که رنگ شیره انگور تقلبی روشن تر می باشد.

غلظت: برای تهیه شیره انگور اصل، تا جایی که ممکن است رطوبت انگور توسط دستگاه پیشرفته گرفته می شود تا شرایط نگهداری آن آسان تر شده و ماندگاری آن افزایش یابد ولی در تهیه نوع تقلبی آن بصورت چشمی رطوبت آن گرفته می شود و امکان گرفته نشدن رطوبت آن بطور کامل وجود دارد. همین امر بر روی غلظت شیره انگور تاثیر منفی خواهد داشت.

فصل زمستان یکی از بهترین زمان‌های استفاده از شیره ی انگور است. بدن انسان براثر سرما، در فصل زمستان، دچار ضعف می شود و به دلیل خواص شگفت انگیزی که این شیره گیاهی در تسکین و درمان بیماری‌های فصول سرد دارد، مصرفش در این زمان از اهمیت بالاتری برخوردار می باشد. خواص دیگر این ماده خوراکی اثر ضدالتهابی و نرم کنندگی در ناحیه حلق است. به همین دلیل کسانی که در این فصول دچار التهاب حلق می‌شوند می‌توانند از قرقره مخلوط شیره انگور و آب برای تسکین و درمان سرفه ها استفاده کنند. ولی به‌طورکلی در تمام طول سال می‌توان این شیره مقوی را مصرف کرد.

راهنمای استفاده از شیره انگور ممتاز در انواع شیرینی جات

راهنمای استفاده از شیره انگور ممتاز در انواع شیرینی جات شیره انگور از قدیم الایام چاشنی عذا ها و در بعضی مواقع غذای اصلی مردم مناطق کوهستانی بوده است. در صبحانه هایشان از شیره انگور و دانه های مغذی کنجد استفاده می کنند که یکی از مغذی ترین ترکیب هاست. استفاده از شیره انگور در غذاها را بر اساس کاربردشان در چند دسته بندی آمده است: سس و چاشنی، تهیه دسر و شیرینی، نوشیدنی و افزودنی به نوشیدنی، پخت و پز.

یکی از رایج ترین استفاده ها از شیره انگور به عنوان سس یا چاشنی می باشد. اغلب روند تولید شیره انگور مانند تهیه سس است. این شیره به طور معمول همراه با غذاهایی صرف می شود که در طب سنتی به آن ها غذاهای سرد می گویند.

مصرف شیره انگور در شیرینی جات و دسر ها

شیره انگور در برخی از خوراکی های دسر مانند و دستور پخت شیرینی ها جا دارد. شیرینی پزان با سلیقه از این شیرین کننده طبیعی به عنوان یک گزینه ی سالم در شیرینی جاتشان استفاده می کنند. شیره انگور در شیرینی ها و دسرهای زیر استفاده می شود:

کوکی با شیره انگور، چیز کیک با شیره انگور، حلوا با شیره انگور(یکی از قدیمی‌ترین شیرینی‌های خاورمیانه حلوا می باشد. حلوا را می‌توان با شیره انگور تهیه نمود که هم طعم دلچسب‌تری دارد و هم شیرینی آن طبیعی است.)، کیک با شیره انگور، کاچی با شیره انگور، پن کیک با شیره انگور، ترکیب ماست و شیره انگور، ژله با شیره انگور و ترشی سیر.

توزیع عمده شیره انگور ممتاز بسته بندی

توزیع عمده شیره انگور ممتاز بسته بندی بهترین انواع شیره انگور در ایران معمولا در ناحیه غربی کشورمان تولید و عرضه می گردد که باغ های فراوان انگور دارند و هر ساله شاهد برداشت حجم زیادی از انگور قرمز و سفید در این مناطق هستیم.

شهرستان های ارومیه، خوی، قزوین، همدان، ملایر از شهر های پیشتاز در زمینه تولید انگور و شیره ی انگور ممتاز هستند که بهترین انگور های ایران را دارند و این مناطق را با باغ های انگور می شناسند. علی الخصوص ارومیه که فصل انگور زبانزد عام و خاص می شود.

تهیه ی دوشاب در این استاد ها معمولا به این شیوه است: شستشوی انگور، قرار دادن جلو نور غیر مستقیم آفتاب، پاک کردن انگور، جوشاندن انگور، صاف کردن جوشیده ، جوشاندن دوباره؛ هنگامی که به رنگ قهوه ای رسید کم کم هم میزنیم. بعد از چند بار که هم زده شد با غلظت مورد نظر شیره آماده است و می توان آن را در یخچال یا فضای باز ملایمی گذاشته تا سرد شود و سپس استفاده و نگه داری نمود.

شیره انگور بسته بندی در ظروف بسته بندی در اندازه های متفاوت عرضه می شود. همچنین پخش این ظروف با بهترین سرویس دهی برای همه ی مناطق کشور از این طریق در نظر گرفته شده است. ظرف های بسته بندی و نگهداری شیره انگور با بهترین سیستم های تولید، ساخته می شود. این موضوع سبب می شود تا کیفیت شیره انگور نگهداری شده در آن، بدون تغییر باقی بماند و جهت فروش شیره انگور به شهر های ایران و صادرات شیره انگور به کشور های دیگر مناسب باشد.

فروشنده بهترین شیره انگور ممتاز بسته بندی

فروشنده بهترین شیره انگور ممتاز بسته بندی شیره جات خوراکی، انواع متفاوتی دارند. هر کدام از آنان ممکن است که از یک میوه بخصوص گرفته شده باشند. آن ها به خاطر خواص زیادی که دارند، همواره مورد توجه بوده اند.

در کشورمان، فروشگاه های معتبر گوناگونی را می توان پیدا کرد که در تنوع بالایی چنین محصولات پر خاصیتی را به اشکال مختلفی به بازار عرضه می کنند. آنان در این زمینه تخصص کافی را دارند و از سوی دیگر، سعی می کنند تا مشتریان خود در داخل و خارج کشور را همیشه راضی نگه دارند به همین دلیل می توان شیره های اصل را از نمایندگی های کارخانه جات و سازندگان مطرح تهیه کرد و از کیفیت آن مطمئن بود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما