صادر کننده برتر شیره خرما مضافتی

شیره خرما مضافتی از ممتازترین شیره های ایرانی است که از بهترین خرماها به دست می آید؛ بنابراین ضمن داشتن کیفیت عالی، مزایای زیادی هم در خود دارد؛ به همین دلیل محصولی سالم و مفید شناخته می شود. صادر کننده شیره خرما مضافتی همواره بهترین محصولات را که در سلامت و کیفیت آنها شکی نیست، برای صادرات انتخاب می کند؛ از این رو صادرات این محصول در حال حاضر رونق خوبی به خود گرفته است.

صادر کننده برتر شیره خرما مضافتی

روش تهیه فرنی با شیره خرما برای نوزاد

روش تهیه فرنی با شیره خرما برای نوزاد شیره خرما از آن دسته از محصولات است که در آشپزی و تهیه خوراک های مختلف هم کاربرد دارد و در کل، به جای شکر می توان از آن استفاده کرد و هم از شیرینی دلچسب و هم از مزایای آن بهره مند شد؛ به عنوان مثال در تهیه فرنی که غذایی عالی برای نوزادان است، از این محصول بسیار استفاده می شود.

برای تهیه فرنی با شیره خرما به مواد شیره خرما2/3 لیوان، گلاب1/2 لیوان، آب1/3 لیوان، پودر هل1/4 قاشق چای خوری، آرد برنج3 قاشق سوپ خوری، نشاسته1 قاشق سوپ خوری، شیر4 لیوان نیاز است که در ابتدا نشاسته را در آب حل کرده و هم بزنید، آنگاه از صافی رد کرده تا ناخالصی های آن به خوبی گرفته شود، آنگاه نشاسته حل شده و آرد برنج و شیر را با هم ترکیب کرده و به خوبی هم بزنید تا یک مخلوط یک دست به دست آید و بعد از آن شیره خرما را افزوده و دوباره هم بزنید و بعد از آن مخلوط به دست آمده را بر روی حرارت ملایم قرار دهید و مداوم هم بزنید تا به غلظت برسد.

در مرحله بعد باید گلاب و هل را به آن بیفزاید و اجازه دهید چند دقیقه دیگر بجوشد و بعد از آن فرنی آماده شده را از روی شعله برداشته و اجازه دهید تا اندکی خنک شده و در ظرف مخصوص ریخته و میل کنید.

تولیدی شیره خرما مضافتی

تولیدی شیره خرما مضافتی شیره خرما از محصولات پر استفاده و مفید است که مصرف آن همواره مد نظر قرار می گیرد و بازار فروش آن همواره داغ می باشد؛ به همین دلیل هر ساله مقدار زیادی از آن در تولیدی شیره خرما، تولید و راهی بازار های فروش می شود.

این محصولات در قالب بسته بندی های یک کیلویی برای عرضه آماده می شوند و تمامی نکات غذایی و بهداشتی نیز برای آنها رعایت می شود؛ به همین دلیل مورد تایید بهداشت مواد غذایی می باشند، همچنین قیمت های آنها بسیار منصفانه است که در محدوده نرخ تولید آنها بوده و از این رو خرید این محصول با بهایی به صرفه و ارزان برای مصرف کننده ممکن است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما