صادرات شیره انگور صنعتی

امروزه ایران به عنوان یکی از تولید کنندگان برتر در زمینه انواع محصولات غذایی از جمله شیره انگور از رونق گسترده ای برخوردار بوده که توانسته با استفاده از مواد اولیه مرغوب و نیز به کار گیری از متخصصین و نیروی انسانی ماهر در این زمینه محصولی با کیفیت مرغوب تولید و ر وانه بازارهای داخلی و خارجی نماید. شایان ذکر است شیره انگور اغلب به دو روش سنتی و صنعتی در بازار عرضه می شود که شیره انگور صنعتی از لحاظ تولیدی با نوع دیگر خود فرق داشته زیرا در حجم های بالا با کیفیت عالی تولید و با قیمت مناسب به روش مستقیم و بدون واسطه به اکثر کشورهای دنیا صادر می شود.

صادرات شیره انگور صنعتی

شیره انگور صنعتی چه ویژگی هایی دارد؟

شیره انگور صنعتی چه ویژگی هایی دارد؟

شیره انگور صنعتی دارای خواص منحصر به فرد بوده زیرا تمام ویژگی ها و مواد مغذی و املاح معدنی مانند: کلسیم، آهن، فسفر، پتاسیم، فیبر، منگنز، روی، مس و دیگر املاح و همچنین دارای خواص آنتی اکسیدانی فراوان و سرشار از انواع ویتامین ها و پروتئین ها را بر عهده دارد که در درمان انواع بیماری ها نظیر: بیماری های فشار خون، ناراحتی های قلبی عروقی، ناراحتی های گوارشی معده و روده، کم خونی،  پوست و مو، یبوست، سرطان ها و غیره و همچنین در درمان طب سنتی بسیار حائز اهمیت می باشد.

همچنین تنوع بالای محصول در کیفیت و خوشمزه بودن و پرخاصیت بودن سبب شده طرفداران زیادی را درگیر خود نماید که با بسته بندی های مختلف به صورت شیک و استاندارد و بهداشتی به بازار عرضه می شود که عرضه آن به روش مستقیم و بدون واسطه ارزانترین و آسانترین روش به شمار می آید.

باید خاطر نشان کرد که از ویژگی های شیره انگور صنعتی علاوه بر کیفیت آن می توان به شکل و رنگ ظاهری آن، اشاره نمود که رنگ شیره باید قهوه ای تیره باشد، دارای غلظت خاص باشد، دارای مزه شیرین باشد به طوری که گلورا نسوزاند و دیگر موارد که می توانند در قیمت آن نیز تأثیر گذار باشند.

کارخانه تولید شیره انگور صنعتی

کارخانه تولید شیره انگور صنعتی

 شیره انگور یکی از انواع شیره های صادراتی در دنیا محسوب می شود زیرا این محصول از ارزش غذایی و خواص زیادی در سلامت بدن افراد برخوردار می باشد که کیفیت و خواص غذایی و درمانی آن سبب شده به اکثر کشورهای دنیا صادر شود.

همچنین صادرات شیره انگور در حجم های بالا از سوی کشورهای بیگانه سبب کوتاه کردن دست واسطه ها، افزایش تولیدات بیشتر محصول و کیفیت برتر آن و همچنین در شکوفایی و پیشرفت اقتصاد کشور نقش بسزایی را ایفا می نماید.

تولید شیره انگور توسط کارخانه های تولیدی معتبر در سراسر کشور با توجه به پیشرفت علم و تکنولوژی های روز دنیا و استفاده از دستگاه های صنعتی مدرن و مواد اولیه مرغوب که انگور سالم و کاملا استاندارد و بهداشتی می باشد با حجم بسیار بالایی با کیفیت مرغوب و قیمت مناسب تولید و نیز در بسته بندی های متنوع روانه بازارهای خارجی می گردد که مشتریان خاص خود را دارا می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما