صادرات شیره انجیر سنتی تازه

شیره انجیر تازه یکی از مواد خوراکی خوشمزه و پرطرفدار می باشد که علاوه بر بازارهای داخل کشور در بازارهای خارجی و صادرات هم به خوبی توانسته است نظر مصرف کننده های زیادی را به خود جلب کند و جای خود را در سبد خرید آنها باز کرده است. به راحتی می توان گفت که صادرات شیره انجیر سنتی تازه از کشور ایران در سطح بالایی انجام می شود به طوری که این محصول یکی از کالاهای ارزآور برای کشور به حساب می آید. 

صادرات شیره انجیر سنتی تازه

شیره انجیر برای چه افرادی مناسب است؟

شیره انجیر برای چه افرادی مناسب است؟ مصرف شیره انجیر برای کودکان کم خون، بی اشتها و ضعیف بسیار مفید بوده و به دلیل داشتن پتاسیم در دفع جربی و اوره خون بسیار تاثیر دارد.

شیره انجیر منبع غنی از فیبر غذایی غیر محلول لیگنین می باشد که نقش موثری در جلوگیری و رفع یبوست دارد.

از شیره انحیر این ماده غذایی مفید و با ارزش غذایی بالا می توان در رژیم های غذایی به خصوصی نظیر کم چربی، کاهش وزن و دیابتی، کم سدیم و پر فیبر استفاده کرد.

به طور کلی انجیر و شیره انجیر دارای خاصیت های زیادی هستند و می تواند برای همه سنی مناسب باشد.

انجیر از نظر طب قدیم و سنتی ایرانی گرم، تعرق بدن را زیاد، حرارت بدن را کاهش، ادرار آور و چاق کننده بوده و برای کسانی که میخواهند وزن اضافه کنند بسیار مفید است.

شیره انجیر برای درمان آنژین، ورم مخاط دهان و ورم لثه که اغلب در سن های بالا رخ می دهد یک داروی طبیعی موثر است.

همچنین در درمان آرتروز، درد مفاصل، در رابطه با کسانی که شغل های مکانیکی سنگین دارند تاثیر بسزایی دارد.

با جرات می توان گفت انجیر یکی از سالم ترین میوه های دنیاست و شیره آن نیز دارای مواد مغذی بالا و زیادی می باشد.

از این رو به زن های حامله و باردار توصیه می گردد که در سه ماه اول بارداری که از اهمیت خاصی هم برخوردار می باشد از این شیره استفاده کنند.

پخش کننده شیره انجیر سنتی تازه

پخش کننده شیره انجیر سنتی تازه انجیر میوه ای شیرین و مقوی می باشد که در قرآن کریم نیز به آن قسم خورده شده است.

بیش از پنجاه درصد از شیره انجیر را قند تشکیل می دهد که یک منبع عالی از کلسیم، پتاسیم، منیزیم، فسفر و ویتامین های A, B و C است. داشتن همین مواد معدنی سبب گردیده که میزان تقاضا برای آن بیشتر شود که به تبعیت از آن دارای پخش کننده های زیادی می باشد.

 ‌پخش کننده شیره انجیر را عمدتا کشاورزان و باغدارانی تشکیل می دهند. و برای خرید مطمئن شیره انجیر سنتی مرغوب و عاری از نا خالصی باید به دنبال فروشگاه های اینترنتی و یا فروشندگان دسته اول این محصول گشت و خریدی مطمئن را تجربه کرد.

آدرس این فروشندگان را نیز میتوان با مراجعه به وب سایت آنها یافت.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما