شرکت واردکننده شیره انجیر طبیعی

انجیر از باارزش ترین میوه هاست که از آن به عنوان میوه بهشتی نیز یاد شده است، شیره انجیر طبیعی یکی از بهترین فرآورده های انجیر است که از ارزش غذایی بالایی برخوردار می باشد و در درمان و پیشگیری بسیاری از بیماری ها چون کم خونی، یبوست،ضعف و خستگی تاثیر فوق العاده ای دارد.

شرکت واردکننده شیره انجیر طبیعی

راهنمای خرید شیره انجیر

راهنمای خرید شیره انجیر برای خرید شیره انجیر ارگانیک و طبیعی عطر و طعم و رنگ و مزه آن در هنگام خرید بسیار مهم است. رنگ تیره و دارای قند طبیعی و بدون هیچ افزودنی می باشد اما شیره به روش های خانگی و صنعتی تهیه می شود. در بازار در بسته بندی های مختلف و قیمت های متنوع وجود دارد که تهیه آن برای هر قشری از جامعه امکان پذیر است.

امروزه علاوه بر خرید حضوری و مستقیم مردم می توانند از سایت های معتبر اینترنتی به صورت آنلاین محصول مورد نیاز خود را خریداری کنند که با کسب اطلاعات کامل درباره آن و تقلبی نبودن و با قیمت مناسب تری نسبت به بازار تهیه کنند که این خود یک خرید به صرفه برای مشتری می باشد.

در طب سنتی طبع شیره انجیر گرم می باشد و برای سرد مزاجان مفید است ولی گرم مزاجان نباید در مصرف آن زیاده روی کنند و با مصلح مصرف کنند. مصرف روزانه آن توسط پزشکان به همه افراد مخصوصا کودکان،سالمندان و زنان باردار توصیه می شود اما چون شیره دارای قند طبیعی می باشند همه مردم مخصوصا بیماران دیابتی باید اعتدال را در مصرف آن رعایت کنند.

عرضه مستقیم شیره انجیر طبیعی

عرضه مستقیم شیره انجیر طبیعی تولیدکنندگان شیره انجیر ممتاز برای دسترسی راحت تر مردم در اکثر شهرها نمایندگی و مراکز فروش دارند تا به طور مستقیم محصولات خود را به مردم عرضه کنند و به صورت عمده به فروشگاه های مواد غذایی داده و سپس به صورت خرده فروشی در اختیار مردم می گذارند. تولیدکنندگان این محصول سعی دارند با بالابردن سطح کیفیت خود محصولات بهتری ارائه دهند که جلب رضایت مشتری از فاکتورهای اصلی برای آنان می باشد.

در بازار در بسته بندی های متنوع و به میزان مختلف و فله وجود دارد که قیمت فله آن بسیار مناسب تر است. سالانه مقدار بسیاری زیادی از این محصول به کشورهای مختلف جهان صادر می شود و سود قابل توجهی وارد چرخه اقتصاد می شود و باعث رونق اقتصادی می گردد. کشورهای زیادی متقاضی شیره انجیر صادراتی به کشور خود هستند. و همچنین تولید کنندگان به شهرهای کشور نیز به طور مستقیم عرضه می کنند. ایران به دلیل داشتن خاک حاصل خیز و آب و هوای مطلوب شرایط بسیار مناسبی برای کشت انجیر می باشد و میوه آن پر رونق است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما