شرکت صادراتی شیره انگور عسگری

در طب سنتی، شیره انگور را دبس یا دوشاب می‌نامند. این شبره طبیعتی گرم و تر دارد، دارای آهن بالا می‌باشد و خون ساز است. انگور‌ها انواع مختلفی دارند و می‌توان از هر هر نوع آن شبره به‌دست آورد یکی از انواع شیره‌های انگور، شیره انگور عسگری است. به دلیل خواص بسیار زیاد شیره انگور بسیاری از مردم به مصرف آن روی آورده اند. بنابراین بسیاری از تولیدکنندگان اقدام به تولید انبوه و صنعتی این شیره کرده اند.واین شیره‌ها را هم وارد بازاز داخل کرده اند و هم اقدام به صادرات آن نموده‌اند.

شرکت صادراتی شیره انگور عسگری

طرز تهیه شیره انگور سنتی

طرز تهیه شیره انگور سنتی بی‌شک تاکنون اسم شهر زیبای ملایر را شنیده‌اید، شاید هم تاکنون به آن‌جا سفر کرده باشید، اگر به آن شهر سفر نکرده‌اید پیشنهاد می‌کنیم در فصل تابستان سری به این شهر بزنید. شاید برایتان جالب باشد که بدانید شهر زیبای ملایر به عنوان شهر جهانی انگور‌ها شناخته می‌شود.

انگور ملایر بسیار معروف و محبوب است و شیره انگور ملایر هم طرف‌داران زیادی را به خود اختصاص داده است. برای تهیه شیره انگور باید مقداری انگور شیرین و رسیده را خوب بشویید و آب آن‌ها را بگیرید سپس آب انگور‌ها را از صافی رد کرده تا صاف شود و پوست یا هسته انگور در آن نباشد.

سپس باید به آن مقداری خاک رس زد تا جرم آن ته‌نشین شود و شیرین گردد. فراموش نکنید که اگر خاک رس نزنید شیره انگور به خوبی شیرین نمی‌شود و در حین جوشیدن ممکن است ترش شود و ناصاف خواهد ماند. بعد از این کار باید مجددا آب انگور از صافی رد شود تا خاک آن گرفته شود.

سپس باید آب انگور را روی حرارت قرار داد تا سه چهارم آب آن تبخیر شود زمانی‌که آب انگور غلیظ و کش‌دار شد و رنگ آن به‌صورت قهوه‌ای روشن و شفاف درآمد شیره انگور آماده است. خواص شیره انگور بسیار زیاد است. شیره انگور دارای مقادیر بسیار زیاد ویتامین A، B، C است و به دلیل طبع گرم آن توصیه می‌شوددر فصول سرد سال از آن استفاده شود.

نمایندگی عرضه انواع شیره انگور عسگری

نمایندگی عرضه انواع شیره انگور عسگری خرید شیره های انگور با کیفیت یکی از دغدغه های مصرف‌کنندگان آن می‌باشد. انواع شیره انگور از جمله شیره انگور عسگری در نمایندگی های فروش بسیاری که در کشور وجود دارد به فروش می‌رسد. خریداران می‌توانند با مراجعه به این نمایندگی ها شیره انگور مورد نیاز خود را خریداری کنند.

البته باید در خرید شیره انگور بسیار دقت کنند و از مراکزی اقدام به خرید کنند که محصولات آن کیفیت قابل قبولی را داشته باشد. قیمت شیره‌های انگور با توجه به کیفیت و غلظت آن متفاوت است. امروزه تولیدکنندگان شیره انگور صادراتی به دلیل تقاضای زیاد و پر‌طرف‌دار بودن شیره‌های انگور در تلاش برای بالا بردن کیفیت و میزان تولید آن هستند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما