شرکت بازرگانی شیره خرمای کبکاب

شیره خرمای کبکاب یکی از معروف ترین انواع شیره است که از خرمای کبکاب شهرهای استان بوشهر تهیه و تولید می شود. خرمای کبکاب نوعی خرمای درشت و پرشیره است که دارای خواص فراوانی می باشد. این نوع خرما دارای شهرت و محبوبیت زیادی در ایران و سایر کشور های حوزه ی خلیج فارس می باشد. شیره این خرما نیز شناخته شده و معروف است. ما در این شرکت بازرگانی این شیره خرما جنوبی در بسته بندی های مختلف به سراسر ایران ارسال می شود.

شرکت بازرگانی شیره خرمای کبکاب

طرز تهیه شیره خرما در تهیه دسرها

طرز تهیه شیره خرما در تهیه دسرها برای تهیه بعضی است دسرها مثل حلوا، باسلوق و پاستیل و غیره به دلیل اینکه از شکر کمتر استفاده شود، از شیره خرما به دلیل داشتن قند طبیعی و مفید استفاده می شود. شیره خرما به عموان یک شیرین کننده کاملا طبیعی و مفید عمل می کند و علاوه برا اینکه برای بدن ضرری ندارد، بلکه به سلامت بدن نیز کمک می کند.

برای تهیه شیره خرما لازم است مقداری خرمای سالم و رسیده را کاملا تمیز شسته تا تمام آلودگی ها و گرد و غبار های روی آن از بین برود. سپس هسته های خرما را از آن جدا می کنیم و این خرمای شسته شده را در ظرفی یا قایلمه گودی قرار می دهیم و مقداری آب جوش روی آن می ریزیم تا برای حدود یک ساعت خرما در آب خیس بخورد و از حالت خشکی در بیاید و نرم شود.

بعد از مدتی ظرف خرما را روی شعله قرار می دهیم تا جوش بیاید، وقتی آب جوش آمد شعله را کم می کنیم و اجازه می دهیم تا برای مدت زمان 5 الی 10 دقیقه دیگر بجوشد تا خرما نرم تر شود، می توانید تا زمانی که خرما نرم می شود بگذارید بجوشد. سپس ظرف را از روی شعله بر می داریم و اجازه می دهیم تا مواد کمی سرد شود.

سپس مواد را از صافی رد می کنیم و آرام آرام فشار می دهیم تا شیره خرما جدا شود و لازم است دقت کنیم که گوشت خرما و پوست های اضافی از صافی رد نشود. در مرحله آخر شره را دوباره روی حرارت قرار می دهیم و آرام آرام هم می زنیم تا شیره به غلظت مناسب دست یابد.

بهترین عرضه کنندگان انواع شیره خرمای کبکاب

بهترین عرضه کنندگان انواع شیره خرمای کبکاب این شرکت بازرگانی به عنوان یکی از بهترین عرضه کنندگان انواع شیره خرمای کبکاب در ایران مرغوب ترین شیره خرما درجه یک را با مناسب ترین قیمت به بازار عرضه می کند. ما در این شرکت بازرگانی این اطمینان را به شما می دهیم که این شیره کاملا بهداشتی و دارای سیب سلامت می باشد. برای خرید و سفارش انواع شیره خرما فقط کافی است با ما تماس بگیرید و یا از طریق سایت اقدام نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما