سفارش انواع شیره انگور صنعتی

شیره انگور حاصل غلیظ شدن آب انگور می باشد و یکی از مواد غذایی بسیار مقوی و سالم برای همگان به خصوص کودکان کم خون و کم وزن است. شیره انگور به دو نوع سنتی و صنعتی در بازار موجود می باشد. سفارش انواع شیره انگور صنعتی به صورت آنلاین و یا خرید مستقیم از بازار های داخلی امکان پذیر است.

سفارش انواع  شیره انگور صنعتی

اطلاعاتی کامل درباره شیره انگور

اطلاعاتی کامل درباره شیره انگور انگور میوه شیرین و لذیذی بسیار مقوی و دارای قند ، مقدار زیادی ویتامین و مواد غذایی و حیاتی مفید برای بدن می باشد که درخت آن به نام رَز ، مو ، تاک و انگور در نقاط مختلف ایران پرورش داده می شود. آب گرفته شده از این میوه نیز، غذایی کامل و بسیار مفیدی است و در محل هایی که انگور فراوان می باشد در فصل جمع آوری محصول ، با دستگاه های مخصوص یا وسائل عادی آب انگور را گرفته آنقدر می پزند تا حدود یک چهارم آن باقی بماند چنین فراورده ای را شیره انگور می نامند. شیره انگور مایع غلیظی است که طعم شیرین و مطبوع دارد . در طب سنتی از خواص درمانی شیره انگور برای موارد زیر استفاده می شود:

1 – برای افرادی که زیاد لاغر هستند روزانه مقداری شیره انگور همراه با غذا یا به شکل محلول در آب به صورت شربت توصیه می شود.

2 – شیره انگور باعث از بین رفتن ضعف عمومی بدن می شود برای این منظور مقداری از شیره انگور را با مقداری شیر مخلوط نموده با کمی بادام شیرین میل شود

3 – شیره انگور در درمان بیماری هایی مانند یرقان بسیار تاثیر گذار است ترکیب آن با مقدار کمی سرکه اثری شفا بخش دارد.

4 – موثر در ضعف اعصاب

5 – موثر در بیماری صرع

6 – موثر در زیبایی پوست و مو

7 – موثر در رشد و نمو کودکان

8 – موثر در درمان کم خونی

9 – موثر در درمان بواسیر

10 – شیره انگور از لحاظ مزاجی دارای طبعی گرم و از بین برنده بلغم می باشد که در طب سنتی مصرف آن برای افراد سرد مزاج توصیه شده

مرکز تجاری انواع شیره انگور صنعتی

مرکز تجاری انواع  شیره انگور صنعتی پخت شیره انگور به روش صنعتی و رعایت اصول بهداشتی در کارخانه های تولیدی انجام می گیرد و محصولی تحت عنوان شیره انگور شرکتی و یا شیره انگور کارخانه ای در بازار های داخلی به صورت مستقیم قابل تهیه می باشد . همچنین در سال های اخیر با گسترش شبکه های اینترنتی و اجتماعی امکان خرید بدون واسطه ، دریافت مشاوره و کسب اطلاعات کافی درباره شیره انگور صنعتی ، به صورت آنلاین از سایت های معتبر فعال در این زمینه امکان پذیر گشته .

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما