خرید مستقیم شیره انگور خالص صادراتی

شیره انگور، ماده ای است که از آب انگور به دست می آید، که بسیار شیرین است و دارای خواص بسیار زیادی می باشد. شیره انگور خالص، فرآیند خاص خود را دارد. برای درست کردن شیره انگور، ابتدا آب انگور را از خود انگور جدا می‌کنند، و با خاک قلیایی مخلوط می کنند و داخل دیگی می ریزند و روی شعله قرار می‌دهند و بعد از به جوش آمدن آن، خاک تفاله های انگور را به پایین می برد و شیره خالص انگور بر روی آن باقی می ماند که دارای رنگی سرخ مایل به قهوه ای می باشد.

برای خرید مستقیم شیره انگور خالص صادراتی، باید به شهرهای خاصی که باغ انگور دارند، مراجعه کرد. برای خرید باید به کیفیت بالای شیره ی انگور، بسته بندی مناسب آن، داشتن تاریخ تولید و مصرف، ماندگاری بالا و از همه مهمتر میزان خلوص بالای انگور توجه خاصی داشت.

خرید مستقیم شیره انگور خالص صادراتی

مهم ترین مشخصه شیره انگور کارخانه ای

مهم ترین مشخصه شیره انگور کارخانه ای شیره ی انگور، باید دارای شاخصه های خاص خود باشد که این شاخصه ها در فرایند تولید آن بسیار مهم می‌باشد. شیره ی انگور در درجه ی اول باید از بهترین و مرغوب ترین انگورها، گرفته و استخراج شود و نباید از انگور های خراب و کپک زده استفاده کرد چون در مزه ی آن تاثیر فراوانی دارد. باید انگور ها شسته شود و تمامی ناخالصی ها و چوب های آن گرفته شود.

خاک به کار رفته در تهیه ی این شیره، باید از خاک مرغوب و بسیار باکیفیت باشد، چرا که در فرایند تولید و رنگ آن، تاثیر به سزایی دارد‌، و رنگ شیره در انتخاب مشتری تاثیر بسیار زیادی میگذارد. باید شیره ی انگور به حدی بجوشد تا غلظت مناسب پیداکند و نباید خیلی کم یا خیلی زیاد بجوشد، چون طعم و بوی آن گرفته میشود.

شاخصه ی دیگر در شیره ی انگور، بسته بندی آن محصول می باشد، یعنی هر چه بسته بندی شیک و زیبا و تمیز تری داشته باشد، توجه مشتریان زیادی را به خود جلب میکند و باعث فروش بیشتر آن میشود، البته از این موضوع دور نمانیم که کیفیت محصول نیز بسیار مهم تر است، اما بسته بندی چیزی کم از کیفیت، در انتخاب محصول ندارد. امروزه از انگور میتوان استفاده های فراوان دیگری کرد از جمله میتوان از آن:خمیر خرما و شیره های فله گرفت.

قیمت عمده شیره انگور خالص

قیمت عمده شیره انگور خالص امروزه، شیره انگور بسته بندی، بسیار رواج پیدا کرده است. در قدیم از شیره فله ای که ارزان تر نیز بود، استفاده میکردند که بهداشتی نبود و بسته بندی خوبی نداشت و باعث میشد میکروب ها داخل آن نفوذ کنند که همین باعث میشد قیمت آن کاهش پیدا کند‌. یا بعضی از فروشندگان شیره انگور ارزان را به فروش میرساندند که خالص نبود و از مواد نگه دارنده استفاده میشد. امروزه میتوان شیره ی انگور خالص را از تولیدی های این کارخانه به قیمت عمده، و بسیار مقرون به صرفه تر، خریداری نمود و آنها را به فروش رساند یا به شخصه استفاده کرد. در کارخانه ها میتوان از شیره های خیلی از میوه ها میتوان استفاده کرد، بعضی از این میوه ها عبارتند از: شیره خرما ، شیره انگور، شیره توت، شیره انجیر و… که به صورت سنتی و صنعتی فعالیت میکنند، و قیمت هر کدام از آنها با توجه به محصول و کیفیت و خالصی آن، متفاوت است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما