خرید شیره انجیر خالص

شیره انجیر خالص در ظروف مختلف و با بسته بندی های متنوع تولید و روانه بازار خرید می شود. انجیر یکی از میوه های پر خاصیت است که دارای برگ های زرد و پنجه ای شکل است و ارتفاع درختان گاهی به شش متر نیز می رسد. مناطق معتدل و گرمسیری از جمله نقاطی هستند که مستعد کشت و پرورش درخت انجیر می باشد. از انجیر شیره ای تهیه می شود که سرشار از خاصیت بوده و در طب سنتی توصیه های زیادی به استفاده از آن شده است.

خرید شیره انجیر خالص

خصوصیات شیره انجیر خالص

خصوصیات شیره انجیر خالص یکی از میوه های پر خاصیت که سابقه استفاده از آن طولانی است انجیر با خواص بی نظیر می باشد. از این میوه فرآورده های متنوعی گرفته می شود که شیره تهیه شده از آن از بهترین آنها به شمار می رود.

شیره انجیر سرشار از مواد مغذی و قندی است که به جز این دارای انواع آمینو اسید ها و آنزیم های مختلف می باشد. از مهمترین خصوصیات شیره انجیر می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • افزایش میزان تعریق بدن، مدر، کاهش دهنده حرارت بدن، چاق کننده و مناسب کسانی که لاغر یا بیمار هستند و دوران نقاهت خود را سپری می کنند.
  • بر طرف کننده یبوست و تمیز کننده روده بزرگ، درمان کننده بیماری هایی چون ذات الریه، سرخک، مخملک، آبله، و دستگاه تنفسی
  • مخلوطی از انجیر و مویز و خرما و ناب برای درمان ناراحتی های سینه بسیار مفید می باشد. تقویت کننده دستگاه هاضمه و بر طرف کننده سیاه سرفه و ذات الریه
  • درمان ورم لثه و مخاط دهان، مقوی و انرژی زا و مناسب برای افراد ضعیف و مادران شیرده
  • درمان سوء هاضمه، و بر طرف کننده ورم گلو، درمان کننده درد مفاصل و آرتروز، خارج کننده سموم از بدن
  • مناسب برای کسانی که قند خون شان افت می کند. تقویت کننده کبد، کاهش دهنده ورم طحال

در زمینه مقدار مصرف شیره انجیر مشاوره با یک کارشناس طب سنتی خالی از فایده نیست. در این مورد افراد مختلف با توجه به وضعیت بدنی متفاوت و مزاج گوناگون می توانند دستور های متفاوتی در زمینه مقدار مصرف شیره انجیر دریافت دارند.

عرضه کننده شیره انجیر خالص

عرضه کننده شیره انجیر خالص برای دریافت خواص بی نظیر شیره انجیر تهیه آن به صورت خالص و با بهترین کیفیت ممکن توصیه می شود که از مراکز خرید معتبر و عرضه کننده شیره خالص خرید صورت گیرد. به این منظور عرضه این محصول توسط مرکز معتبر فروش آن در مقادیر مختلف صورت می گیرد. این نوع شیره قابل تهیه هم به صورت فله و بدون بسته بندی و هم به شکل بسته بندی است که نوع خرید بستگی به نظر مشتری دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما