تولید کننده شیره انگور صنعتی کاشمر

شیره انگور از مواد غذایی بسیار مقوی و خوشمزه است که از غلیظ کردن آب انگور به دست می آید و در تهیه نوع مرغوب این محصول از هیچ نگه دارنده ای استفاده نمی شود. یکی از بهترین انواع شیره انگور در بازار ایران شیره انگور صنعتی کاشمر می باشد که توسط تولید کننده شیره انگور در اختیار خریداران عمده این محصول قرار می گیرد. شیره انگور کاشمر محصولی ارگانیک و طبیعی است که با تضمین کیفیت برای خریداران ارسال می گردد.

تولید کننده شیره انگور صنعتی کاشمر

شیره انگور کاشمر چه ویژگی هایی دارد؟

شیره  انگور کاشمر چه ویژگی هایی دارد؟

کاشمر یکی از شهرهای جنوبی استان خراسان رضوی است که به دلیل شرایط خاص آب و هوایی انواع گونه های انگور در آن پرورش می یابد. بخش قابل توجهی از تاکستان های این شهرستان به صورت دیم هستند و این یک امتیاز بسیار عالی برای تهیه شیرین ترین و طبیعی ترین انواع شیره است زیرا میزان تراکم مواد مغذی در این انگورها بسیار بیشتر می باشد.

شیره انگور کاشمر چیزی جز آب غلیظ شده انگور نیست و در تهیه آن هیچ افزودنی دیگری اضافه نشده است. این شیره به روش صنعتی تولید می شود و به همین دلیل از همگنی بسیار بالایی از نظر بافت و رنگ برخوردار است زیرا در تهیه آن از تجهیزات روز استفاده می شود.

این محصول دارای گرانروی یا غلظت متوسطی است اما میزان آن به قدر کاهش یافته است تا امکان رشد قارچ ها و میکروب ها در دمای معمولی در ان فراهم نشود. در تهیه این شیره از میزان حرارت مناسبی استفاده شده است به گونه ای که مولکول های قندی موجود در شیره آسیب نمی بینند و ترکیب شیمیایی آنها تغییر نمی کند.

این شیره دارای عطر مخصوصی نیز می باشد که در واقع همان عطر انگوری است که از آن به دست آمده است و این عطر جز در شیره های به دست آمده از انگورهای دیم قابل استشمام نمی باشد.

از دیگر ویژگی های شیره انگور مخصوص کاشمر بسته بندی مناسب آن است که شرایط و امکان نگه داری بلند مدت آن را فراهم ساخته است.

قیمت عمده شیره انگور صنعتی کاشمر

قیمت عمده شیره انگور صنعتی کاشمر قیمت شیره انگور کاشمر به مقدار زیادی بستگی به قیمت انگوری دارد که از آن به دست آمده است.

در صورت عرضه فراوان انگور به بازار که در نتیجه شرایط مساعد آب و هوایی صورت می گیرد قیمت انگور کاشمر پایین می آید و کارخانه ها می توانند با قیمت ارزان تری این انگور را خریداری کنند ینابراین قیمت محصول نهایی این کارخانجات یعنی شیره پایین می باشد.

صادرات شیره انگور نیز می تواند بر قیمت این محصول بسیار تاثیرگذار باشد. چنانچه عرضه این شیره به بازار داخلی مقدار ثابتی باشد افزایش صادرات به هر علتی همچون بالا بودن نرخ ارز می تواند باعث کاهش عرضه داخلی و بالا رفتن قیمت آن در بازار شود.

خریداران می توانند برای اطلاع دقیق از قیمت این محصول با فروشنده تماس بگیرند و از قیمت عمده روز این محصول آگاه شوند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما