تولید کننده شیره انجیر ارگانیک

شیره انجیر ارگانیک دارای ارزش غذایی بی نظیری است که به واسطه آن تمام افراد بدون محدودیت سنی می توانند از مزایای آن بهره مند شوند. این محصول معمولاً در فصل پاییز تولید و به صورت بسته بندی در بازار عرضه می شود. شرکت های تولید کننده معیارهای مهمی را برای حفظ کیفیت شیره تولیدی در نظر می گیرند. با ما همراه شوید تا به بررسی این معیارها و خواص مصرفی شیره انجیر تازه بپردازیم.تولید کننده شیره انجیر ارگانیک

ارزش غذایی شیره انجیر

ارزش غذایی شیره انجیر از آنجایی که در تمام طول سال امکان دسترسی به برخی از میوه های تازه وجود ندارد و نمی توان آنها را در سردخانه نگهداری کرد، تولید کنندگان اقدام به تهیه شیره آنها می کنند. در بازار ایران شیره میوه هایی مانند انجیر، انگور، توت سفید و شیره خرما جزء ارقام پرفروش به شمار می آیند.
در این بین با آغاز فصل پاییز و رسیدن انجیرهای تازه، زمان تهیه شیره انجیر نیز فرا می رسید. این محصول به دو صورت سنتی (دستی) و صنعتی ( اتوماتیک) تولید و راهی بازار مصرف می شود. شیره انجیر اگر تازه، ارگانیک و بدون افزودنی های دیگر مانند شکر باشد تمامی خواص و مزایای مصرفی انجیر تازه را به همراه دارد.
این محصول منبع غنی از بتاکاربن و ویتامین C است که در افزایش قوای جسمی، تامین گلبول های قرمز خون و از بین بردن سلول های سرطانی مفید واقع می شود. ارزش غذایی شیره انجیر بر اساس میزان کالری، پروتئین، قند طبیعی و حجم ویتامین ها و مواد معدنی موجود در آن تعیین خواهد شد. همانطور که می دانید این محصول فاقد چربی است و در هر 100 گرم آن حدود 900 میلی گرم پروتئین، 70 میلی گرم کلسیم، 12 میلی گرم آهن و 40 گرم فسفر است.
هر چقدر که خلوص، غلظت و درجه کیفی شیره تولیدی بهتر و مرغوب تر باشد به همان میزان نیز ارزش غذایی آن سیر صعودی خواهد داشت. این امر تاثیرگذاری مصرف شیره را در حفظ سلامت و افزایش قوای عمومی بدن را به همراه دارد.

مرکز عرضه شیره انجیر ارگانیک

مرکز عرضه شیره انجیر ارگانیک هر ساله چند صد کیلو شیره انجیر ارگانیک در مناطق مختلف کشور به ویژه استان های فارس و کرمان تولید می شوند که هر کدام از نظر کیفی رتبه بندی خاص خود را دارند. بدون شک نوع انجیر، شیوه های کشت و پرورش، طعم و عدم استفاده از کودهای شیمیایی نقش فزاینده ای در تضمین کیفیت نهایی شیره تولیدی دارند. بنابراین انتخاب تامین کننده و فروشگاه معتبر نیز می تواند منجر به خرید ارقام باکیفیت و ارگانیک این محصول شود. با توجه به اینکه طی سالهای اخیر عرضه انواع شیره میوه به صورت بسته بندی و فله ای رونق داشته، توصیه می کنیم برای اطمینان از خرید خود به مرکز عرضه شیره معتبر و تامین کنندگان مستقیم مراجعه کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما