تولید عمده شیره خرما اعلا صادراتی

شیره خرما اعلا صادراتی یک محصول بسیار خوشمزه است که طعم و مزه فوق‌العاده‌ای دارد و دارای خواص و ارزش غذایی بسیار بالایی است و مورد توجه بسیاری از مصرف کنندگان قرار گرفته است از این رو هر ساله تولید این محصول به گسترش بالایی می رسد به گونه‌ای که تولیدکنندگان علاوه بر تولید این محصول برای کشور ایران به صادرات این محصول نیز می‌پردازد و در صادرات توانسته اند به درخشش بسیار بالایی برسد این محصول مورد مصرف بسیار زیاد مردم قرار گرفته است از این رو تولید آن نیز بسیار زیاد شده است و از این رو که باعث شده تولید کنندگان زیادی به صورت عمده این محصول را تولید می کنند.
بیشتر بخوانید: شیره خرما طبیعی

تولید عمده شیره خرما اعلا صادراتی

مراحل تولید شیره خرما محلی

مراحل تولید شیره خرما محلی شیره خرما دارای خواص و ارزش غذایی بسیار بالا یزد که برای پیشگیری از بسیاری از بیماری ها مورد استفاده قرار می گیرد و در طب سنتی نیست که به آن توجه بسیار خاصی شده است ما در اینجا می خواهیم به مراحل تولید شیره خرمای محلی بپردازیم تا شما را با این محصول آشنا کنید.

– در ابتدای تولید این محصول باید خرماهای رسیده را جمع آوری کنید بعد نیاز به اتاق گاز و نه قابلمه و ملاقه دارید که اینها مواد اولیه برای ساخت این محصول می باشد.
بیشتر بخوانید: شیره خرما فله ای

– و بعد از این مرحله شما باید هسته های خرما را جدا کنید و خرما ها را داخل قابلمه بریزید و بگذارید که یک روز باقی بماند تا شیره آن به خوبی در بیاید و به راحتی بتوانید یک محصول شیره خرما را فراهم کنید.

– بعد از این مرحله خرماها را روی اجاق گاز قرار دهید و خرما باید به خوبی شد آنها را از صافی جدا کنید تا یک مایع مانند شود و بعد دوباره این مایه را روی حرارت قرار دهید و مدام هم بزنید تا ته نگیرد.

آنقدر باید این مایع بجوشد تا یک مایعی غلیظ و مانندی به شما بدهد و یک شفافیت خاصی به خود به دست بدهد و بعد از این بگذارید شیره خرما تازه خون شود و بعد از خنک شدن در ظرف مخصوص بریزید و محصول شما آماده مصرف است.

قیمت انواع شیره خرما اعلا صادراتی

قیمت انواع شیره خرما اعلا صادراتی این محصول طرفداران بسیار بالایی دارد و بعد از تولید و عرضه شیره خرما اصل نیز به گسترش بالایی رسیده است و مردم در خرید این محصول علاوه بر توجه به کیفیت و قیمت نیز برای آنها بسیار مهم است.

قیمت این محصول نسبت به داشتن کیفیت و مرغوبیت ای که در خود دارا است بسیار مناسب است ولی در کل به دلیل بودن نوسانات در بازار نمی توان قیمت دقیقی برای این محصول را گفت شما میتوانید به سایت ها و مراکز های خرید مراجعه کنید.

قیمت شیره خرما به عوامل های مختلفی بستگی دارد به این گونه که شما محصول به صورت عمده خریداری کنید به صرفه تر است و یا به صورت مستقیم از درب کارخانه ها خریداری کنید چون سودجویان در میان نیستند قیمت آن به صرفه تر و اقتصادی تر می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما