تولید عمده شیره توت صادراتی

تولید عمده شیره توت صادراتی به دو صورت سنتی و مکانیزه در بازار داخلی و خارجی انجام می گیرد. شیر توت سرشار از مواد مغذی بوده و در صنایع غذایی و دارویی بسیار استفاده می شود. و همچنین جایگزین مناسب قند و شکر می باشد و برای تهیه انواع دسر و. شیرینی کاربرد دارد، برای خرید و اطلاع از قیمت روز این محصول با ما همراه باشید.

تولید عمده شیره توت صادراتی

نحوه تولید انواع شیره توت

نحوه تولید انواع شیره توت برای تولید شیره بهتر است از توت های شیرین و آبدار استفاده کنید در مرحله نخست توت ها را در قابلمه بریزید و سپس روی آن ها آب بریزید تا توت ها به ته قابلمه نچسبند. قابلمه را بر روی شعله اجاق بگذارید و حرارت را کم کنید تا به آرامی بجوشد. توت در این مرحله سریع آب می اندازد و له می شود، به کمک نقاله سعی کنیذ کف آن را بگیرید و به آرامی به هم بزنید تا نسوزد.

زمانی که توت ها کاملا له شدند آنها را از یک تپری مناسب عبور دهید و سعی کنید تفاله توت ها را کاملا به کنید و عصاره آنها را خارج کنید. در مرحله بعد عصاره را دوباره درون قابلمه بریزید و آن را بر روی حرارت قرار دهید تا کاملا غلیظ شود. در مرحله پخت شیره نباید زیاد سفت شود و بعد از سرد شدن شیره را در داخل ظروف شیشه ای تمیز نگه داری کنید.

شیره توت بسیار پر خاصیت می باشد و منبع خوبی از آهن، اسید فولیک و ویتامین A بوده و برای تقویت بینایی چشم مفید است و از مشکلات چشمی پیشگیری می کند. و همچنین دارای مقادیر بسیار زیادی آنتی اکسیدان بوده و با رادیکال های آزاد مبارزه نموده و از رشد سلول های سرطانی پیشگیری می کند. برخی از خپاص آن عبارتند از:

  • غنی از ویتامین B بوده و به سوخت و ساز بدن کمک نموده و همچنین برای تقویت سیستم عصبی مغز مفید می باشد.
  • درمان کننده دیابت بوده و نقش بعد بسزایی بر روی کاهش قند خون دارد
  • تقویت کننده عملکرد کلیه می شود و به جریان ادرار بدن کمک بسیار خوبی می کند.
  • غنی از آهن و اسید فولیک بوده و باعث افزایش گلبول های قرمز خون شده و از بیماری های خونی پیشگیری می کند.
  • خاصیت سم زدایی داشته و باعث تصفیه خون و تقویت عملکرد کبد و کلیه می شود.

قیمت کلی شیره توت صادراتی

قیمت کلی شیره توت صادراتی قیمت عرضه شیره توت سفید بسته به کیفیت و درجه آن متغیر می باشد. توجه داشته باشید عوامل مختلفی از جمله نرخ ارز و دلار، میزان عرضه و تقاضا، نرخ تولید و نوسانات بازار بر روی قیمت گذاری آن تاثیر گذار است. برای خرید این محصول با شرایط ایده آل می توانید از طریق این مجموعه فروش اقدام کنید.

خریدار شیره توت بیش از هر چیزی به کیفیت و اصل بودن شیره تپت توجه می کنند. این محصول به دلیل داشتن مزایای بالا روز به روز با استقبال بالایی روبه رو بوده است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما