تولید انبوه شیره انجیر خالص

شیره انجیر خالص محصولی بسیار مقوی و خوش طعم می باشد که هیچ گونه افزودنی در آن به کار نرفته است و محصولی ارگانیک می باشد که از بهترین و مرغوب ترین نوع انجیر تهیه می گردد، این محصول دارای خواص گوناگونی است و شیره ای پرمصرف و محبوب می باشد که در وعده صبحانه با مواد غذایی دیگر میل می‌شود. مراکز اصلی تولید انبوه شیره انجیر خالص با فروش بی واسطه، برترین این محصول را به قیمت ویژه ارائه می‌دهد.

تولید انبوه شیره انجیر خالص

نحوه شیره گیری از انجیر

نحوه شیره گیری از انجیر

برای شیره گیری انجیر از روش های سنتی و صنعتی استفاده می شود اما اگر بخواهیم نحوه شیره گیری این محصول را به صورت کلی بیان کنیم می توان در چند مرحله آن را توضیح داد.مرحله اول انتخاب بهترین نوع انجیر می باشد که انجیر های ناسالم از انجیر های سالم جدا می گردد و سپس انجیر های سالم و درجه یک را مورد شستشو قرار می کند و بعد از شستن در صافی های مخصوص و بزرگ ریخته می شود سپس آن ها را قاچ یا له می کنند تا شیره آنها بهتر و زودتر گرفته شود‌.

مرحله دوم انجیر های له شده را حرارت می دهند به این صورت که به اندازه انجیر ها در آن ها آب ریخته می شود و روی حرارت قرار داده می شود تا به جوش آید وقتی شیره و مواد مغذی که در انجیر می باشد به خوبی به آب منتقل شد آن را از روی حرارت بر می دارند و بعد از خنک شدن آب آن را با صافی می گیرند به گونه ای که هیچ تفاله ای در آن وجود نداشته باشد‌.

مرحله سوم غلیظ کردن آن می باشد عصاره گرفته شده را دوباره روی حرارت ملایم قرار می دهند تا غلظت مناسب و حالتی کش دار پیدا نماید بعد از این مرحله آن را کنار می گذارند تا سرد شده و سپس آن را بسته بندی نمایند.

بازار فروش شیره انجیر خالص

بازار فروش شیره انجیر خالص

بازار فروش مستقیم شیره انجیر عمده خالص امیشه پر رونق و داغ می باشد به این دلیل که مشتری خالص ترین و با کیفیت ترین نوع آن را با قیمتی باور نکردنی و ارزان خریداری خواهد نمود، خرید بی واسطه نه تنها ارزان و سود آور است بلکه از لحاظ کیفیت و تازگی نیز قابل اطمینان می باشد چرا که آن را از تولید کنندگان اصلی مستقیما خریداری می کنید.

قیمت شیره انجیر خالص و درجه یک به غلظت و کیفیت آن وابسته است و مشتری با انتخاب روش درست خرید کردن یعنی با انتخاب روش آنلاین می تواند به بالاترین کیفیت با ارزان ترین قیمت دست یابد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما