تولیدی شیره توت سفید سنتی

شیره توت سفید یکی از بهترین خوراکی هایی است که می توانید آن را در صبحانه و یا میان وعده ها مورد استفاده قرار دهید. تولیدی شیره توت سفید معمولاً به دو روش صنعتی و سنتی اقدام به تولید شیره توت می نماید و در تولید محصولات خود از توت درجه یک استفاده می‌کند. این تولیدی در تولید محصولات به هیچ عنوان از مواد مصنوعی مانند شکر و غیره برای شیرین کردن استفاده نمی نماید تا کیفیت محصول بالا و درجه یک باشد. 

تولیدی شیره توت سفید سنتی

طرز تهیه شیره توت سفید

طرز تهیه شیره توت سفید شیر یه توت سفید حاوی مواد معدنی و ویتامین های بسیار زیادی است و می‌تواند به سلامتی بدن کمک فراوانی نماید. در این میان مسئله ای که ذهن بسیاری از خریداران را به خود مشغول می‌کند این است که شیره توت سفید باید تحت چه شرایطی تولید شود تا دارای کیفیت بسیار بالایی باشد؟ در پاسخ به این سوال می توان گفت تولید شیره توت با کیفیت به روش زیر انجام می پذیرد: 

ابتدا توت سفید و کاملاً سالم و درجه یک را به خوبی می شویند و آن را در داخل سبد می ریزند تا آب اضافی آن گرفته شود. بعد از اینکه تو تا حدود دو الی سه ساعت در سبد ماندند و آب اضافه کاملاً گرفته شد، آن را در داخل قابلمه می ریزند و روی آن حدود یک لیوان آب می ریزند و شعله را روشن می کنند و اجازه می دهند توت ها کم کم در آب پخته شده و به حالت له شده در بیایند. 

بعد از له شدن کامل توتها در آب، محصول را در داخل صافی ریخته و آن را کاملاً صاف کنید تا دانه های توت و یا مواد اضافه از آن خارج شوند. در این مرحله دوباره مایع صاف شده را در داخل قابلمه بریزید و اجازه دهید آب اضافی با حرارت ملایم تبخیر شود و بعد از اینکه محصول به غلظت مناسب رسید، زیر آن را خاموش کنید. 

توزیع عمده شیره توت سفید سنتی

توزیع عمده شیره توت سفید سنتی توزیع عمده شیره توت سفید سنتی به تمامی نقاط ایران انجام می پذیرد و به دلیل صرفه اقتصادی بسیار زیاد خرید این محصول به صورت عمده، توزیع عمده این محصول دارای بازار بسیار خوبی می باشد. 

توزیع شیره توت به صورت عمده از دو جهت برای مصرف‌کنندگان کاربردی و مفید به نظر می رسد: اولاً توضیح محصول به صورت عمده دارای صرفه اقتصادی زیادی برای خریداران میباشد و خریداران محصول با خرید عمده می توانند در هزینه ها صرفه جویی نمایند‌. ثانیا شیره انگور دارای ماندگاری بسیار بالایی است و با یک بار خرید عمده می توانید برای مدت طولانی از این محصول استفاده نمایید. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما