تولیدکنندگان شیره خرما طبیعی

تولید کننده های شیره خرما طبیعی به عرضه و پخش انواع شیره خرما در سراسر ایران می پردازند. آنان با به کارگیری خرماهای مرغوب و دستگاه‌های مجهز و استاندارد به تولید انواع شیره خرما با کیفیت ایرانی با رعایت تمام استانداردها برای تولید بهترین شیره خرما اصل می نمایند. آنان توانسته اند در بازار فروش شیره خرما طبیعی محصولات خود را به صورت عمده و جزئی و با قیمت مناسب بفروشند.

 

فرایند تولید انواع شیره خرما

فرایند تولید انواع شیره خرما

با هم به بررسی فرایند تولید انواع شیره خرما می پردازیم پس در ادامه با ما همراه باشید.

  • خرماي رسيده از مزارع و نخل ها طبیعاتا داراي گرد و خاك ، حشرات کوچک و بزرگ ، باقی مانده شاخ و برگ ها و کثیفی هاي ديگری است كه احتیاج است قبل از شروع كار ، خرما به درستی شسته شود و این کثیفی ها رفع شود. در مرحله تمیز کردن نه تنها خرما کاملا تمیز می شود بلکه با جداسازی خرماهای خشک و فاسد شده بهترین خرماها برای مرحله عصاره و یا شیره گیری آماده می شود.
  • مرحله عصاره گيري: در این مرحله قطعات خرد شده ی خرما درون محفظه و یا مخزن های بزرگی ریخته شده و چیزی حدود 1.5 برابر خرماها آب درون آن ریخته می شود. پس از آن حرارت دیده می شود و بین نیم تا یک ساعت درون حرارت باقی می ماند.
  • پس از حرارت دیدن کافی تمامی شیره و قند و دیگر مواد معدنی و یتامین های خرما گرفته شده و تفاله های جدا می گردد و شیره ی خرما درون آب ریخته شده و توسط دستگاه های مجهز و کاملا استاندارد و پیشرفته از تفاله ها جدا می شود.
  • مرحله ی بعدی تصفیه ی شیره ی گرفته شده می باشد چرا که شیره هنوز تلخ است و مزه آن نیز دلچسب نیست و همچنین رنگ آن نیز رنگ جالبی نمی باشد. بنابراین با استفاده از دستگاه‌های تصفیه این طعم تلخ و رنگ کدر از بین می رود.
  • مرحله ی بعدی که از خراب شدن و ترش شدن شیره خرما جلوگیری می کند گرفتن رطوبت زیاد آن است تا به غلظت معین و استاندارد برسد. این کار به وسیله ی دستگاه های تغلیظ یا غبیظ کننده و در دکای کم صورت می گیرد.
  • پاستوريزه کردن شیره خرما برای مدت ماندگاري بیشتر و پیش از ریختمم درون بطری و یا ظروف مخصوص. به این مرحله عملیات پاستوریزه کردن می گویند.
  • مرحله ی آخر بسته بندی محصول است که در ظروف و بسته بندی های مختلف با اندازه ها و شکل های گوناگون برای فروش داخلی و خارجی با نهایت دقت و سلیقه در مورد بسته بندی و انتخاب ظروف استاندارد و بهداشتی و نصب برچسب برند تولیدی بر روی آن و در نهیت قیمت گذاری.

فروشگاه مرکزی شیره خرما طبیعی کیلویی

فروشگاه مرکزی شیره خرما طبیعی کیلویی

توزیع کننده شیره خرما طبیعی کیلویی کمپانی های بزرگ انواع مواد غذایی می باشند که با استفاده از مواد اولیه مرغوب همچون خرمای اعلا و اصل ایرانی و دیگر امکانات و تجهیزات پیشرفته به تولید روزانه حجم انبوهی از شیره خرما صادراتی می پردازند و سپس آن را در اختیار عمده فروشان انواع مواد غذایی و به ویژه شیره خرما با قیمت مناسب قرار می دهند.

عمده فروشان و نمایندگی های پخش و شرکت های فروش این کارخانه ها با توزیع شیره خرما عمده به توزیع کننده های کوچکتری همچون فروشگاه های مواد غذایی و سوپرمارکت ها این محصول درجه یک را با قیمت عمده در اختیار مصرف کنندگان اصلی قرار می دهند.

سایت های اینترنتی و شبکه های اجتماعی پراستفاده ی این روزها از دیگر توزیع کننده های شیره خرما اعلا صادراتی هستند و شاید بتوان گفت بزرگترین توزیع کننده ای انواع محصولات و کالاها در عصر کنونی و به خصوص پس از شیوع ویروس کرونا و رواج گسترده تر خرید اینترنتی می باشند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما