توزیع کنندگان شیره توت صادراتی

توزیع کنندگان شیره توت صادراتی این محصول را به دو روش صنعتی و سنتی و در حجم های متفاوت توزیع و روانه بازار میکنند. شیره توت به دلیل طعم خوب و خواص متعددی که دارد با استقبال ویژه ای از سوی مصرف کنندگان رو به رو شده است. شیره توت میان وعده ای مقوی است و مصرف آن انرژی بدن را طی روز تامین میکند. این محصول به صورت گسترده تولید و به سراسر کشور عرضه میشود.توزیع کنندگان شیره توت صادراتی

ارزش غذایی شیره توت

ارزش غذایی شیره توت شیره توت همانطور که از نامش مشخص است برگرفته از میوه توت است و تمام خواص توت را به همراه دارد. شیره توت غلیظ به دلیل ویتامین ها ، مواد معدنی و آنتی اکسید های فراوانی که دارد برای سلامتی بدن بسیار مناسب است و ارزش غذایی بالایی دارد به همین دلیل خاصیت های زیادی نیز دارد که در ادامه مطلب به برخی از آن اشاره میکنیم :

  • درمان کم خونی : مصرف شیره توت برای کسانی که کم خونی دارند بسیار موثر و درمانی طبیعی است زیرا شیره توت حاوی مقدار زیادی آهن بوده که کم خونی و یا علائم آن را مثل بی حالی و خستگی را درمان میکند.
  • تقویت بینایی : ویتامین آ موجود در توت به دلیل خواصی که دارد باعث افرایش قدرت بینایی میشود و مشکلات بینایی مثل کاهش دید در شب را درمان میکند.
  • ضد سرطان : شیره توت سرشار از آنتی اکسیدان هایی است که به طور مداوم با رادیکال های آزاد مقابله میکند و برای پیشگیری از سرطان بسیار تاثیر گذار است.
  • آرامش بخش : شیره توت بهترین منبع برای جذب ویتامین بی است این ویتامین برای تقویت اعصاب و رفع استرس بسیار موثر بوده و باعث ایجاد آرامش در افراد میشود.
  • تقویت سیستم ایمنی : آنتی اکسیدان های موجود در شیره توت علاوه بر خاصیت ضد سرطانی که دارد باعث کاهش کلسترول بد خون میشود و از بیماری هایی همچون بیماری های قلبی و عروقی جلوگیری میکند.
  • درمان مشکلات گوارشی : مصرف شیره توت هنگام صبحانه به دلیل فیبر زیادی که دارد مشکلات دستگاه گوارشی را رفع میکند همچنین با ایجاد احساس سیری در معده برای کاهش وزن و چربی سوزی مفید است.

عرضه انواع شیره توت صادراتی

عرضه انواع شیره توت صادراتی مراکز فروش شیره توت اعلا با حذف واسطه ها و فروش مستقیم موجب شده اند که این محصول با قیمتی مقرون به صرفه بدست مشتریان برسد. این محصول به دلیل مرغوبیت بالایی که دارد متقاضیان خارجی زیادی نیز دارند و تولید کنندگان شیره توت علاوه بر تامین نیاز داخلی آن را به سایر کشور نیز صادر میکنند. اگر شما هم قصد خرید این محصول را در سریعترین زمان ممکن دارید از طریق همین سایت اقدام کنید. همچنین با برقرای ارتباط با همکاران ما در واحد پشتیبانی راهنمایی های لازم را جهت خریدی آسان دریافت نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما