توزیع کننده شیره خرما اصل

شیره خرما اصل در فصل پاییز تولید می شود که برای این منظور باید ارقام مناسب و شیره دار خرما را انتخاب کرد. آیا نوع و کیفیت خرما می تواند در افزایش یا کاهش خصوصیات و مزیت های مصرفی این محصول تاثیرگذار باشد. برای بررسی این مورد و چگونگی خرید بهترین نوع شیره خرما ارگانیک تا انتها با ما همراه باشید. در پایان نیز مراکز توزیع کننده آنلاین برای خرید ارزان و مطمئن معرفی خواهیم نمود.

توزیع کننده شیره خرما اصل

خصوصیات شیره خرما اصل

خصوصیات شیره خرما اصل همانطور که می دانید از انواع خرما تازه و دارای شیره مانند برهی، مردا سنگ، ربی و … تولید می شود. هر چقدر که بافت خرما نرم و گوشتی تر باشد به همان میزان نیز حجم تولید و درجه کیفی آن افزایش خواهد یافت.
تازه و شفاف بودن بافت شیره خرما نشان از کیفیت بالای آن دارد. همچنین طعم این محصول باید شیرین و فاقد هر گونه بوی ترشیدگی یا کپک زدگی باشد. بنابراین با چشیدن این محصول تا حدودی می توانید از کیفیت آن اطمینان حاصل کنید. اگر بافت شیره خرما دچار شکرک شد، مطمئن باشید که در تولید آن از شیرین کننده هایی مانند شکر یا پودر قند و گلوکز استفده شده است. البته باید خاطر نشان کرد که برخی از مهمترین خصوصیات شیره خرما اصل عبارتند از:

  • به راحتی در دمای محیط قابل نگهداری است.
  • می توان آن را در یخچال برای یک تا دو سال به صورت کاملاً تازه نگهداری کرد.
  • شیره خرما اصل به هیچ عنوان کپک نخواهد زد.
  • بافت رقم ارگانیک این محصول غلیظ یا سفت نمی شود.

نکته مهم اینکه هر چند شیره های طبیعی قابلیت نگهداری در محیط اتاق را دارند، با این حال توصیه می کنیم برای حفظ کیفیت آنها به ویژه برای مدت زمان طولانی، در یخچال و دمای حدود 4 درجه سانتی گراد نگهداری شوند.

راهنمای خرید شیره خرما اصل

راهنمای خرید شیره خرما اصل همه ما می دانیم که شیره خرما طبع گرم دارد و مصرف آن به ویژه در فصل زمستان به همراه ارده کنجد بسیار مرسوم است. علت این امر جلوگیری از ابتلا به برخی بیماری های فصلی مانند سرماخوردگی، تقویت قوای جسمی و گرم نگه داشتن بدن است.
البته خواص و فواید مصرف شیره خرما محدود به این چند مورد نمی شود و کلیه افراد بدون محدودیت سنی می توانند این محصول را در تمام طول سال مصرف کنند. ذکر این نکته مهم است که به علت وجود حجم قابل توجهی قند ارگانیک در بافت شیره میوه، توصیه می کنیم افراد مبتلا به قند خون آن را به صورت محدود مصرف کنند. به عنوان راهنمای خرید شیره خرما توصیه می کنیم از خرید ارقام فله ای و دارای بسته بندی نامناسب خودداری کنید.
همچنین به بافت شیره توجه کنید که باید رنگ شفاف، براق و بدون ناخالصی داشته باشد. شیره خرما اصل به هیچ عنوان ته نشین نمی شود و طعم آن نیز بیش از اندازه شیرین نیست.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما