توزیع کننده شیره خرمای بریم

شیره خرمای بریم یکی از بهترین شیره در بازار است که دارای مرغوبیت ممتازی و اصیلی بوده و از کیفیت طعم، رنگ و بوی بالا و طبیعی برخوردار می باشد. توزیع کننده آن نیز انواع و اشکال مختلف آن را در دسترس مشتری قرار داده و با عملکرد درست خود و به بهترین نحو ممکن نیاز بازار را رفع می کند.

توزیع کننده شیره خرمای بریم

کیفیت شیره خرمای بریم

کیفیت شیره خرمای بریم کیفیت شیره خرما بریم بسیار بالا بوده و از غلظت و اصالت بالایی برخوردار می باشد، کاملا خالص است و بدون هیچ گونه افزودنی تولید شده است. شیره از جمله مواد انرژی زا است که بسته به نوع خرما، نحوه تولید و رعایت اصول و فنون بهداشتی دارای کیفیت های مختلفی است.

لذا هر چه خرمای بریم از نوع باکیفیت، تازه و شیره دار باشد شیره آن نیز مرغوب تر خواهد بوده و در فرایند تولید هر چه غلظت شیره مناسب باشد و با حرارت ملایم تولید شود یا دچار سوختگی نشود یا بهداشتی تولید شود و از افزودنی ها در آن بکار نرود کیفیت بیشتری دارد.

شیره خرما خوب دارای رنگ روشن است و طعم شیرین، طبیعی و مطلوبی دارد لذا اگر با حرارت بالا تولید شود ممکن است شیره بسوزد و در نتیجه رنگ آن تیره و طعم آن تلخ می شود. این شیره در بازار در دو نوع صنعتی و سنتی و به روش های حرارت دیده و بدون حرارت تولید می شود که هر چه شیره با حرارت کم تولید شود دارای خواص ماندگار تری خواهد بود.

مرکز خرید شیره خرمای بریم

مرکز خرید شیره خرمای بریم مرکز خرید شیره خرما بریم انواع نمونه های این محصول را به صورت فله ای و بسته بندی شده و در اوزان و اشکال مختلفی در دسترس مشتری قرار می دهد. لذا بهترین ارقام این خوراکی را در کیفیت اعلا و کاملا خالص ارائه نموده که به اصالت محصولش توجه زیادی نموده است.

از شیره خرما می توان به جای مواد شیرین کننده استفاده نمود مثلا می توان به جای شکر از آن جهت تهیه کیک، شیرینی و حلوا و … استفاده نمود. شیره از بهترین خوراکی جهت رفع کم خونی است چون سرشار از آهن می باشد و همچنین بهترین صبحانه است و می توان آن را با ارده یا با شیر ولرم میل نمود.

شیره خرما در صورتی که به درستی تولید شود دارای خواص خرما است و برخی مناطق کشور این شیره را با سرکه خانگی و طبیعی مخلوط نموده و آن را با کاهو میل می کنند. که در اینصورت طبع آن معتدل شده و با تمام مزاج ها سازگاری خواهد داشت، همچنین برخی مناطق نیز شیره را به صورت شیر برنج با شیره، برف با شیره و شیره با کره و … میل می کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما