توزیع کننده شیره خرمای برحی

شیره خرما یکی از مشتقات خوش طعم و مقوی خرما می باشد که به روش های مختلف سنتی و صنعتی تهیه می شود. این شیره ارزش غذایی بالایی داشته و به دلیل خواص درمانی فراوان محبوبیت زیادی بین افراد دارد. یکی از پرفروش ترین انواع آن شیره خرما برحی می باشد. توزیع کننده شیره خرمای برحی این محصول را به روش های مختلف حضوری و یا غیر حضوری به فروش می رساند.

توزیع کننده شیره خرمای برحی

مشخصات شیره خرما درجه یک

مشخصات شیره خرما درجه یک مشخصات شیره خرما درجه یک شامل چه مواردی می باشد؟ شیره خرما مرغوب دارای رنگ و بوی طبیعی است و هیچ گونه بوی ترشیدگی و ماندگی ندارد. این شیره در دمای چهار درجه سانتی گراد باید در حدود دو روز در برابر شکرک زدگی مقاومت کند.

شیره درجه یک دارای غلظتی مناسب بوده و از طعم و مزه بسیار خوبی برخوردار می باشد. شیره خالص شفافیت بالایی دارد.

شیره در کارخانه تولیدی طی مراحل مختلفی تهیه می شود و ابتدا خرما را شستشو و ضد عفونی می کنند و هسته خرما را گرفته و عصاره خرما را تهیه می کنند و سپس با دستگاه های مخصوص حرارت دهی و تغلیظ شیره خرما انجام می شود و به خوبی پاستوریزه شده و وارد قسمت بندی می شود و در آنجا در بهترین بسته ها قرار داده شده و سپس توزیع می گردد.

شیره خرما برای درمان و پیشگیری از بیماریهای مختلف تأثیر زیادی دارد. این محصول برای رفع کم خونی مفید بوده و باعث تقویت عملکرد دستگاه گوارش می شود همچنین استخوان ها را تقویت می کند‌.

مرکز فروش شیره خرمای برحی

مرکز فروش شیره خرمای برحی یکی از بهترین مراکز فروش شیره برحی با کیفیتی درجه یک و قیمتی مناسب همین سایت می باشد. در این مرکز مشتری می تواند محصول دلخواه خود را به صورت عمده و آنلاین سفارش دهد تا در زمان تعیین شده کالا به نشانی او ارسال شود.

همان طور که می دانید خرما برحی یکی از مرغوب ترین خرمای استان خوزستان می باشد که در شهرهای آبادان، خرمشهر و شادگان و … با کیفیتی عالی کشت و پرورش می یابد. 

این خرما شیره بسیار خوبی دارد و با استفاده از آن در کارخانه های تولید کننده بهترین شیره را فرآوری و تولید می کنند و پس از آماده شدن در بسته بندی های متنوع و استاندارد در وزن های مختلف وارد بازار فروش می شود.

شیره خرما بازار فروش بسیار خوبی داشته و بسیاری از هایپرمارکت ها، قنادی ها، کارخانجات تولید شکلات و شیرینی از خریداران عمده این محصول هستند که آن را با مناسب ترین قیمت تهیه می کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما