توزیع مستقیم شیره انگور غلیظ

شیره انگور محصولی است کاملا طبیعی که از انگور حاصل می شود و می تواند به عنوان صبحانه یا میان وعده مورد استفاده قرار گیرد، شیره انگور به دو شیوه سنتی و صنعتی تولید می شود، که شیوه سنتی آن بیشتر مورد اطمینان همگان است چرا که کاملا طبیعی و فاقد مواد افزودنی می باشد در ادامه به معرفی شیره انگور غلیظ و مراحل تهیه شیره انگور اعلا به شیوه خانگی و سنتی خواهیم پرداخت.

توزیع مستقیم  شیره انگور غلیظ

طرز تهیه شیره انگور خانگی

طرز تهیه شیره انگور خانگی شیره انگور همانطور که گفته شد یک میان وعده عالی و‌ بدون مواد مضر می باشد که تمامی گروه های سنی می توانند از این شیره استفاده کنن، همچنین یک صبحانه عالی در فصل سرما می باشد که مقاومت بدن را چندان برابر کرده و در مقابل سرما از بدن محافظت می کند.

طرز تهیه شیره انگور خانگی به این نحو است که مثلا یک کیلو انگور را کاملا شسته و آبش را با استفاده از آبمیوه گیری یا در پارچه ای ریخته و می فشاریم تا آبش گرفته بود، سپس‌در قابلمه ریخته و روی حرارت متوسط قرار داده تا بجوشد، در حین جوشیدن، کف آن را گرفته و این فرایند تا جایی ادامه دارد که به غلظت مورد نظر برسد، بعد می گذاریم تا سرد شود و آماده مصرف گردد این شیوه بسیار آسان بوده و فاقد مواد افزودنی و شکر می باشد، برای این که شیره انگور مرغوبی حاصل گردد، به کار بردن انگورهای مرغوب توصیه می گردد.

نکته ای که لازم است بیان شود این است که هنگام تهیه شیره انگور از خاکی به نام خاک سفید استفاده می شد، دلیل این امر این است که انگور غلیظ تر شود و نجس نباشد این خاک‌ها قبل از مصرف روی حرارت گرمی قرار داده تا هنگام مصرف گل آلود نشود. خاک سفید عاملی است که از ترش شدن شیره انگور جلوگیری می کند و می توان از عطاری ها تهیه نمود، البته این بدان معنا نیست که اگر این خاک در شیره انگور استفاده نشود، شیره خاصی مرغوب نمی شود بلکه مصرف آن توصیه می شود تا بر مرغوبیت این محصول اضافه گردد.

فروشندگان معتبر انواع شیره انگور غلیظ

فروشندگان معتبر انواع شیره انگور غلیظ شیره انگور غلیظ را می توان از فروشگاه های معتبر اینترنتی خریداری نمود و مورد استفاده قرار داده، همچنین عمده فروشی ها نیز این محصول را به صورت فله ای عرضه و به فروش می رسانند. بهتر است این نکته بیان شود که شیره انگور درجه یک شیره ای است که کاملا طبیعی بوده و از مواد افزودنی و شکر استفاده نشده باشد و در صورت خرید از فروشگاه ها دارای نشان سلامت و بهداشت باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما