توزیع بهترین شیره انگور صنعتی کیلویی

شیره انگور صنعتی توسط تولید کنندگان در کارخانه های مجهز به دستگاه های روز دنیا تولید و با بهترین و مناسب ترین قیمت به مصرف کنندگان عرضه می شود .که هم به صورت آنلاین برای سهولت خرید و دریافت فوری انجام می شود وهم به صورت فیزیکی از فروشگاه های معتبر می توان شیره انگور با کیفیت بالا خرید کرد.

توزیع کنندگان خدمات غذایی نقشی کلیدی در زنجیره تامین صنعت خدمات غذایی ایفا می کنند .شیره انگور به دلیل خواص فراوانی که دارد متقاضیان زیادی به خود جلب کرده است. و تولید کنندگان برای رفاه هرچه بیشتر خریداران روش های توزیع راحت تری در اختیار آنها قرار داده اند. این محصول را در بازار می توان به صورت نمونه های طبیعی و صنعتی تهیه کرد که این امر به دلیل فرآیند های تولید آنهاست که به روش های مختلف اعمال می شود.

توزیع بهترین شیره انگور صنعتی کیلویی

بررسی ویتامین های موجود در شیره انگور صنعتی

بررسی ویتامین های موجود در شیره انگور صنعتی شیره انگور اصل مکمل عالی برای هر وعده غذایی است که حاوی 0.7 درصد پروتئین ، تقریبا چربی و مقدار زیادی کربوهیدرات است . علاوه بر کلسیم ، فسفر ، آهن ، مس، منگنز ، فلوئور و ید ، شیره انگور حاوی مقدار زیادی روی است که باعث تقویت سیستم ایمنی و بهبود زخم ها می شود . خواص دارویی شیره انگور ؛ آنها قلب را تقویت می کنند و فعالیت کلیه را بهتر می کند و نیز روده تحریک می شود که این عمل منجر به هضم آسان شده و کبد تقویت می شود.

از دیگر ویتامین های موجود در شیره انگور می توان به ویتامین A ،ویتامین گروه B، ویتامین C، اسید فولیک و.. اشاره کرد.رایج ترین نوع شیره بنفش است و از انگور کنکورد تهیه می شود .1/2 فنجان شیره انگور خالص حاوی 76 کالری ، 1گرم پروتئین ،0چربی، 19 گرم کربوهیدرات ، 0گرم فیبر ،18 گرم شکر می باشد .

شیره انگور مانند میوه ای که ازآن تهیه می شود ، منبعی بدون چربی و بدون کلسترول از ویتامین ها و مواد معدنی است این یک ماده مغذی کم سدیم نیز هست . شیره انگور حاوی مقادر زیادی آنتی اکسیدان است که می تواند به محافظت از بدن در برابر رادیکال های آزاد کمک کند. شیره های تهیه شده از انگور برای کاهش خطر بیماری مفید بوده و به طور طبیعی فعالیت آنتی اکسیدانی بالاتری نسبت به سایر انواع میوه دارد.

پتاسیم موجود در آب انگور می تواند برای افراد مبتلا به فشار خون بالا با کمک به بدن برای خلاص شدن از شر سدیم اضافی مفید باشد. پتاسیم همچنین می تواند با شل کردن دیواره رگ های خونی، فشار خون را کاهش دهد.

تچهیزات لازم برای تولید شیره انگور صنعتی

تچهیزات لازم برای تولید شیره انگور صنعتی تولید شیره انگور با بالاترین کیفیت نگهداری فرآیند متعددی دارد که شامل انتخاب مواد خام، تمیز کردن، حذف ساقه، خرد کردن، تقطیر رنگی، استخراج، فیلتراسیون، مخلوط کردن، شفاف‌سازی، پر کردن و مهر و موم کردن، استریل کردن و خنک‌ سازی است.تولید شیره انگور به دلیل فواید مغذی وطعم خوش محبوب است . امروزه تولید شیره انگور به یک صنعت امیدوار کننده تبدیل شده است .

تجهیزات و دستگاه های لازم برای تولید شیره انگور علاوه بر نیروی انسانی در زیر آورده شده است ؛ جدا کننده ارتعاش انگور ، دستگاه شستشوی میوه گردی ، دستمر انگور ،سنگ شکن انگور دو پیچ، U H T استریلایزر پلیت ، دستگاه پر کن قوطی . برای بهبود کارایی انتخاب ،تولید کنندگان با تجربه معمولا از جداکننده ارتعاش انگور استفاده میکنند. این می تواند انگورها را منتقل کند و انگورهای بی کیفیت ، ساقه ها و ناخالصی ها را باارتعاش با فرکانس بالا جدا کنند.

بعد از انتخاب باید انگورها را با دستگاه میوه پاک کن تمیز کرد یک دستگاه شستشوی میوه می تواند سطح انگور را تمیز کند و کثیفی را با آب در حال چرخش پاک کند ، بدون اینکه آسیبی به انگور وارد شود .

ساقه انگور 3تا 8 درصد وزن انگور را تشکیل می دهد دستمر انگور یک تجهیزات تخصصی برای حذف ساقه روی انگور و محافظت از یکپارچگی دانه های انگور است . پس از ریشه گیری انگور ها توسط دستگاه انگور شکن دو پیچی استخراج می شوند. می تواند انگورها را خرد کرده و پوست ها و باقی مانده ها را جدا کند. قطعات تماس با مواد اولیه از فولاد ضد زنگ ساخته شده است . فشار و رطوبت قابل تنظیم است علاوه بر این ، برای انگور های تخمیری و محتویات فیبر بالا نیز کاربرد دارد .

پاستوریزاسیون به دمای بالا و زمان کوتاه نیاز دارد. آب انگور تا 90 درجه سانتیگراد برای 30 ثانیه گرم می شود. پر کردن گرم و پر کردن سرد آستیک دو روش رایج پر کردن هستند . در پر کردن گرم ، هنگامی که آب انگور تا 85 درجه سانتیگراد خنک شد می توان آن را در قوطی ها پر کرد

پخش کننده انواع شیره انگور صنعتی کیلویی

پخش کننده انواع شیره انگور صنعتی کیلویی فروش شیره انگور باتوجه به طعم و رنگ انواع گوناگونی دارد . شیره انگور را می توان پس از رسیدن به بلوغ مناسب از همه انواع انگور تهیه کرد .با توجه به انتخاب گسترده انواع انگور،ملاحظاتی که درانتخاب گونه های شیره انگور وجود دارد شامل عواملی مانند ترجیحات مصرف کننده ، مقاومت به بیماری انگور و تحمل به آب و هوا می باشد.

انگور سبزی که برای شیره انگور سفید استفاده می شود فاقد مواد شیمیایی گیاهی است که به همتایان بنفش خود رنگ تیره می دهد. انگور کنکورد با پوست ارغوانی رایج‌ترین انواع انگور است .مقدار شیره انگور با اندازه های مختلف بسته بندی باهم متفاوت است. که مصرف کنندگان می توانند به راحتی مقدار و نوع شیره انگور دلخواه خود را تهیه کنند.

عرضه مستقیم شیره انگور صنعتی کیلویی

عرضه مستقیم شیره انگور صنعتی کیلویی شیره انگور کیلویی به صورت عمده و تکی از تضمین کیفیت بالایی برخوردار بوده و هنگام سفارش شیره انگور، از هریک از انواع موجود در کاتالوگ خریداران می توانند از گزینه های موجود آگاهی یابند.که این امر باعث آسان شدن تصمیم گیری و انتخاب برای مصرف کنندگان می باشد . خرید شیره انگور از فروشگاه های اینترنتی بزرگ با قیمت های فوق العاده ارزان و شگفت انگیز انجام می شود. در همه ی آن ها کیفیت مبتنی بر استفاده از انگورهای پرورش یافته توسط تعاونی های محلی ذکر شده است که به تایید آزمایشگاه های کاملا مجهز رسیده اند.

با توجه به استقبال فوق العاده مردم از این محصول ، روز به روز بر حجم فروش آن افزوده می شود و امروزه تمامی بازارهای داخلی را پوشش قرار داده است .شیره انگور صنعتی به طور مستقیم به مصرف کنندگان، خرده فروشان و فروشگاه ها عرضه می شود تا به راحتی در اختیار مردم قرار گیرد .

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما