بهترین مرکز شیره انگور در قوچان

جاهای مختلفی در شهر قوچان وجود دارد که به تولید شیره انگور می پردازند از جمله روستای کلوخی که در آنجا شیره تولید می کنند و به فروش می رسانند. معمولا فصل درست کردن شیره انگور تابستان در ماه شهریور است. شیره انگور قوچان کیفیت بالایی دارد. این کار هم به طرز سنتی و هم در کارخانه تهیه می شود. فرق شیره سنتی با صنعتی در این است که وقتی شیره در کارخانه درست می شود، کیفیت پایین می آید ولی در سنتی مطمئنیم که کار دست خودمان است.

بهترین مرکز شیره انگور در قوچان

تقویت قوای بدن با شیره انگور

تقویت قوای بدن با شیره انگور از آنجا که قند شیره انگور بسیار بالاست برای بیماران دیابتی توصیه نمی شود. شیره برای کم خونی خیلی مفید است. آنهایی که زیاد نفخ می کنند از شیره انگور غافل نشوند.

به شیره انگور دوشاب هم گفته می شود که طبیعت آن گرم است و برای کسانی که گرم مزاج هستند مناسب است. خیلی ها با شیره شربت درست می کنند و می خورند.

در اینجا به چند نمونه از خواص شیره انگور که به تقویت بدنمان کمک می کند اشاره می کنیم:

۱-شیره انگور در زمستان خوب است چون با خوردن آن بدنمان شروع به گرم شدن می کند و دیگر سرما نمی خوریم.

۲- قابل توجه مادرانی که نگران کمبود شیر خود هستند، شیره انگور شیر افزا می باشد و خوردن آن در بهبود روند شیر سازی خیلی موثر است.

۳- کسانی که لاغر هستند و دوست دارند به اندام دلخواه خود برسند توجه داشته باشند که مصرف شیره انگور باعث چاقی می شود.

۴- گاهی کمرمان چنان می گیرد که حتی نای بلند شدن نداریم، چاره خوب شدنمان در دست شیره انگور است.

مزایا فروش مستقیم شیره انگور قوچان

مزایا فروش مستقیم شیره انگور قوچان یکی از مزیت های فروش مستقیم این است، پای دلالی در میان نیست که او هم از فروش بخواهد سهمی ببرد و در نتیجه سود حاصل از فروش، مستقیما به جیب خود تولید کننده بر می گردد و این به نفع آنهاست.

تولید کننده ها قیمت ها را بر اساس نوع شیره، کیفیت و سایز آن تعیین کرده و به فروش می رسانند. البته به صورت اینترنتی هم می شود مشتری جذب کرد، به این طریق که آگهی مورد نیاز راجع به محصول را به همراه شماره تماس و آدرس را داخل کانال یا سایت می گذارند. البته حواسمان باشد خیلی سایت ها به دروغ تبلیغ شیره انگور درجه یک را می کنند.

برخی کارخانه ها توسط نمایندگی که در هر شهر دارند اقدام به فروش مستقیم شیره می کنند. در دفتر فروش آنها مشاورانی وجود دارد که با تماس با آنها خریدار اطلاعات کافی پیدا می کند و خریدی موفقیت آمیز را انجام می دهد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما