برترین صادرکننده شیره توت صنعتی

یکی از میوه های بهاره بسیار شیرین و خوشمزه توت است. توت دارای انواع مختلفی است و در این میان توت سفید از میزان تولید بسیار بیشتری نسبت به انواع دیگر این محصول برخوردار است. از این محصول جهت تهیه شیره بسیار مفیدی استفاده می شود که در کارخانه و به روش صنعتی تولید می گردد. برترین صادر کننده شیره توت صنعتی این محصول را با قیمت و کیفیت عالی در اختیار خریداران قرار می دهد و این شیره در بازار داخلی نیز قابل تهیه می باشد.

برترین صادرکننده شیره توت صنعتی

شیره توت خاصیت ضدسرطانی دارد

شیره توت خاصیت ضدسرطانی دارد شیره توت شکل غلیظ یافته آب توت است که در کارخانه های صنعتی به روش مکانیکی از توت استخراج و با استفاده از حرارت و از دست دادن آب به شکل شیره ای به رنگ قهوه ای روشن تا تیره در می آید. خواص شیره توت بسیار زیاد است و از نظر از مواد مغذی بسیار غنی است و انواع ویتامین ها و مواد معدنی در این محصول به وفور یافت می شود.

آنتی اکسیدان ها از ترکیباتی هستند که در توت و به طبع آن در شیره توت به مقدار بسیار زیادی وجود دارند. این آنتی اکسیدان ها در از بین بردن رادیکال های آزاد که به سلول های سالم حمله کرده و باعث تحریک آنها به ازدیاد و تکثیر می شوند نقش دارند. تکثیر سلول های سالم به صورت کنترل نشده منجر به ایجاد سرطان می شود و آنتی اکسیدان به این شکل می تواند در جلوگیری از آن نقش موثری داشته باشد.

از دیگر ترکیبات موجود در شیره توت ترکیبی به نام رزوراترول یا resveratrol است که تحقیقات نشان داده است این ماده که در شیره توت به مقدار زیادی وجود دارد می تواند در پیشگیری از سرطان و مبارزه با سلول های سرطانی نقش دارد.

خرید تضمینی شیره توت صنعتی

خرید تضمینی شیره توت صنعتی

خرید تضمینی شیره توت درجه یک صنعتی از فروشنده این محصول صورت می گیرد و با توجه به بالا بودن کیفیت این محصول خریداران زیادی برای آن در کشور وجود دارد. این محصول مرغوب در بسته بندی های شیشه ای مناسب و در حجم های مختلف ارائه می شود و امکان سفارش آن در حجم های بالا جهت کارگاه های بسته بندی نیز فراهم می باشد.

خرید تضمینی این محصول فرصت مناسبی برای کسانی است که این شیره را به جهت مصارف درمانی نیاز دارند زیرا محصولی کاملا طبیعی است و هر گونه افزودنی غیر مجاز به آن اضافه نشده است. این شیره از میزان غلظت مناسبی نیز برخوردار است و به همین جهت استفاده از آن جهت مصارف خانگی به عنوان صبحانه و یا در تهیه انواع کیک و شیرینی در شیرینی پزی ها دارای صرفه اقتصادی زیادی است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما