بازار پخش شیره انگور سیاه طبیعی

در این مقاله قصد داریم درباره محصول یک فروشگاه اینترنتی صحبت کنیم که در زمنیه فروش انواع شیره های فله، خمیر خرما و همچنین بسته بندی و صادرات شیره فعالیت دارد.

مصرف شیره انگور از دیر باز بسیار مورد توجه بوده است، این محصول علاوه بر مصرف غذایی در طب سنتی هم استفاده می شود ولی مهمترین دغدغه در خرید، اصل بودن محصول می باشد.
خوشبختانه ما نمونه یک شرکت موفق در بازار پخش شیره انگور سیاه طبیعی چه در داخل و چه خارج از کشور می باشیم و علت آن عرضه محصولی درجه یک و مرغوب است.

بازار پخش شیره انگور سیاه طبیعی

درباره فواید استفاده از شیره انگور سیاه بیشتر بدانیم.

درباره فواید استفاده از شیره انگور سیاه بیشتر بدانیم. در پخت شیره از انواع انگور سیاه، سفید وسبز استفاده می شود که این تنوع برروی خواص شیره تاثیر دارد.
شیره انگور سیاه هم دارای ارزش غذایی بالایی است و هم در در مان بیماری های لاعلاج مورد توجه قرار گرفته است.

شیره به دلیل طبع گرم و تر و مزه شیرینی که دارد به عنوان شهد و عسل شناخته می شود و در فصول سرما بیشتر استفاده می شود.
عسل هایی که در بازار ارائه می شوند دارای گلوکز و شکر هستند و تشخیص عسل اصل از تقلبی بسیار سخت و در مواقعی غبرممکن می باشد و همچنین با قیمت بسیار بالا در بازار عرضه می شوند.
بنابراین شیره انگور جایگزین مناسبی برای عسل است چه از لحاظ وجود ویتامین و آنتی اکسیدان و چه از لحاظ قیمتی که خریداری می شود.
شیره انگور سیاه حاوی انواع مواد مغذی و ویتامین ها است که عبارتند از:

  1. ویتامین A
  2. ویتامین B
  3. ویتامین C
  4. املاح آهن
  5. کلسیم
  6. منیزیم
  7. فسفر

شیره انگور در درمان و پیشگیری بسیاری از بیماری ها مورد توجه واستفاده قرار گرفته است

تعداد معدودی از این بیماری ها در زیر بیان شده است که عبارتند از:

  1. بیماری صرع
  2. بیماری افسردگی
  3. کم خونی
  4. بیماری قلب و عروق
  5. تقویت حافظه و جلوگیری از آلزایمر
  6. بیماری معده و رفع سوء هاضمه
  7. جلوگبری از پوکی استخوان
  8. درمان و پیشگیری سرطان
  9. تنظیم سطح کلسترول خون

این مهم در صورتی اتفاق می افتد که شیره انگور طبیعی و اصل تهیه شود بدون هیچگونه ناخالصی و مواد نگهدارنده.

نکاتی مهم برای خرید شیره انگور سیاه طبیعی

نکاتی مهم برای خرید شیره انگور سیاه طبیعی در خرید شیره انگور مهمترین رکن مانند سایر محصولات تشخیص اصل از تقلبی بودن می باشد، در صورتی که ما شیره ای تهیه کنیم که غیراصل باشد دیگر آن خواص درمانی و غذایی را ندارد.

همانطور که میدانید تفاوت شیره انگور سفید و سیاه در روش پخت و رنگ شیره می باشد که اگر شیره سیاه در هوای سرد و باسرعت بالا هم زده شود شیره شروع به کف کردن می کند و که این عمل باعث سفید شدن شیره می گردد.

کسانی که در این کار باتجربه هستند فقط با نگاه کردن شیره، از روی رنگ و قوام متوجه می شوند که محصول اصل می باشد یا تقلبی است.
ما در اینجا مواردی را بیان می کنیم که تمامی افراد بتوانند خریدی مطمئن داشته باشند این نکات عبارتند از:

  1. میزان قوام و غلظت
  2. رنگ روشن و شفاف
  3. بدون هیچگونه آلاینده
  4. مزه و طعم
  5. استاندارد و پروانه اداره بهداشت

قوام و غلطت شیره انگور باید به صورتی باشد که مانند عسل کش دار شود همانطور که می دانید شیره انگور بر روی حرارت پخته می شود نکته حائز اهمیت مدت زمان پخت است که اگر زمان پخت کم باشد رطوبت مایع جمع نمی شود و باعث کپک محصول می گردد که تولید کنندگان در این مرحله از مواد نگهدارنده استفاده می کنند که بسیار مضر می باشد و اگر زمان پخت زیاد انجام شود رنگ شیره مایل به سیاه زغالی می شود .

رنگ شیره سیاه اگر مرغوب باشد، قهوه ای مایل به خرمایی است

یکی از موادی که در پخت شیره استفاده می شود خاک مخصوص شیره پزی است که اگر در هنگام صاف کردن آب انگور این خاک به درستی از مایع جدا نشود باعث کدری شیره می شود و همچنین مواد زائد بر روی شیره انگور قابل مشاهده است.

زمان پخت و جداسازی اصولی خاک، بر روی طعم و مزه شیره تاثیر دارد، پخت آب انگور باعث شیرین تر شدن مایع می شود بنابراین باید شیره ای که مزه می کنیم شیرینی زیادی داشته باشد و طعم انگور را حس کنید به صورتی که بی مزه و ترش نباشد.

اگر شیره بدون طعم و مزه اصلی انگور باشد یکی از علتهای آن استفاده از مواد نگهدارنده است و اگر ترش مزه باشد نشان دهنده زمان پخت کم شیره است که طعم ترش مزگی و آب به محصول می دهد و یکی دیگر از علل های آن میزان مصرف خاک سفید است که به درستی استفاده نشده.

قیمت عمده شیره انگور سیاه طبیعی

قیمت عمده شیره انگور سیاه طبیعی قیمتی که برای شیره انگور در بازار ارائه می شود با توجه به نوع شیره سیاه یا سفید متفاوت است.

مواردی که بر روی قیمت شیره انگور تاثیر دارد عبارتند از:

  1. کیفیت نوع انگور
  2. روش های پخت
  3. نوع خاک سفید

نوع انگور مصرفی (سیاه ، سبز، یاقوتی، کشمشی)، روش پخت صنعتی و سنتی و همچنین نوع خاک با توجه به اینکه هر منطقه ای دارای خاک سفید مخصوص خود می باشد بر روی قیمت، کیفیت و طعم محصول تاثیر دارد.

همانطور که می دانید قیمت برای محصول خرده و عمده متفاوت است در این سایت فروشگاهی شیره انگور به صورت عمده و با کیفیتی درجه یک و با قیمتی پایین تر از سایر تولیدکنندگان در بازار عرضه می شود.

فروشنده بهترین شیره انگور سیاه طبیعی

فروشنده بهترین شیره انگور سیاه طبیعی در ایران شیره انگور به دلیل شرایط آب و هوایی و ذائقه مردم، از دیر باز بسیار مورد توجه بوده است.همانطور که می دانید ایران سرزمینی چهار فصل است بنابراین بستری مناسب برای رشد انگور و پخت شیره می باشد.

نکته ای که در این بازار پر تنوع حائز اهمیت است تهیه محصولی مرغوب و ارگانیک می باشد.فروشندگان بسیاری در این زمینه فعالیت دارند ولی مفتخریم اعلام کنیم جزء بهترین تولیدکنندگان شیره انگور بخصوص فروش شیره انگور سیاه می باشیم و این محبوبیت فقط به علت رضایت چندین ساله مشتریان می باشد که محصولی با کیفیت، طبیعی و ارگانیک دریافت کرده اند.

قیمت شیره انگور از زمان تولید تا زمانی که بدست مشتری می رسد دستخوش تغییرات می شود و این اتفاق فقط به خاطر وجود دلالان و واسطه ها است .یکی از اهداف این فروشگاه حذف واسطه ها است، تا مشتریان بتوانند خریدی مستقیم از تولید کننده داشته باشند. یکی از خوبی های حذف دلالان دریافت محصولی مرغوبتر و با قیمتی پایین تر می باشد.

از طریق این سایت می توانید محصول سفارشی خود را ثبت کنید و برای دریافت اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید تا کارشناسان پاسخگوی سوالات شما باشند و به راحتی می توانید محصول مدنظر خود را در هرکجای کشور دریافت کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما