بازار فروش شیره انگور پاستوریزه صنعتی

شیره انگور پاستوریزه که به روش صنعتی و در کارخانه با استفاده از دستگاه های مدرن تولید می شود دارای از نظر طعم و رنگ دارای کیفیت بالایی است و مزه شیرینی دارد و دارای دو نوع سفید و سیاه است که از انگورهای سفید و قرمز تهیه می شود و طبعی گرمی دارد. بازار فروش شیره انگور به سبب فوایدی که دارد همیشه با یا استقبال گرم مصرف کنندگان روبرو است به همین دلیل یکی از بازارهای پر درآمد محسوب می شود.

بازار فروش شیره انگور پاستوریزه صنعتی

مواد مغذی موجود در شیره انگور

مواد مغذی موجود در شیره انگور شیره انگور از مقوی ترین انواع شیره می باشد که در آن املاحی همچون آهن، فسفر، منیزیم و ویتامین هایی مانند ویتامین A ،B ،C وجود دارد که با وجود این مواد می توان گفت که این شیره یکی از سالم ترین و مغذی ترین انواع شیره می باشد و دارای خواص درمانی هم می باشد. مقدار کالری شیره انگور زیاد است و انرژی زیادی در بدن تولید می کند با این حال باید دانست که همه افراد مجاز به مصرف این شیره نمی باشند.

شیره انگور به دلیل داشتن آهن فراوان داروی بسیار خوبی برای درمان کم خونی است زیرا باعث افزایش گلبول های قرمز خون می شود و این گونه کمبود آهن را جبران می کند، شیره برای سلامت پوست و سفتی آن نفید است و به خوبی لک ها را از روی پوست محو می کند. شیره انگور ضعف عمومی بدن را برطرف می کند چرا که به سبب داشتن قند فراوان انرژی زیادی تولید می کند.

مشکلاتی مانند ناراحتی معده را درمان می کند و باعث تسکین دردهای استخوانی می شود و برای استحکام و تقویت استخوانها مفید است زیرا حاوی یون مهم کلسیم می باشد، شیره طبیعتی گرم دارد و محافظ خوبی برای سیستم ایمنی بدن محسوب می شود به همین جهت مشاهده می شود که در هنگام سرما از آن به فراوانی استفاده می کنند، عفونت و گلودرد را درمان می کند و موجب نرم شدن سینه می شود و سرفه را بهبود می بخشد.

قیمت عمده شیره انگور پاستوریزه صنعتی

قیمت عمده شیره انگور پاستوریزه صنعتی قیمت شیره انگور با توحه به نوع آن و همچنین کیفیتی که دارد وابسته است هر چقدر که میزان تولید شیره بیشتر باشد مسلما قیمت آن مناسب است چرا که کمبودی در بازار برای عرضه وجود ندارد. انواع شیره صنعتی با برندهای مختلفی در بازار فروش موجود می باشد که برخی از آنها که توسط کارخانه های معتبر و معروف تولید می شوند ممکن است قیمت بالاتری داشته باشند نکته دیگر در رابطه با قیمت شیره انگور این است که انواع بسته بندی آن نسبت به انواع فله قیمت بالاتری دارند که مربوط به هزینه بسته بندی آنها می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما