بازار فروش شیره انگور قرمز صادراتی

شیره انگور قرمز انگور نوعی مایع غلیظ می باشد که از انگور به دست می آید. این محصول را هم به روش سنتی و هم‌ روش صنعتی می توان تولید کرد. این شیره انواع مختلفی دارد و در وزن های متفاوت تولید و عرضه می شود. شیره انگور ارگانیک 400گرمی یکی از آنهاست. در این نوع شیره از هیچ گونه مواد افزوده و نگهدارنده استفاده نمی شود و تنها از انگور خالص تولید می شود.

این محصول را می توان از لبنیات فروشی ها و هم چنین افراد مطمعنی که تصفیه شیره انگور انگور را به روش سنتی تولید می کنند ،به صورت مستقیم و حضوری خریداری کرد. همچنین شیره انگور صنعتی یا کارخانه ای را می توان از فروشگاه های معتبر خریداری کرد و به مصرف رساند. همچنین عرضه ی شیره انگور و خرید این محصول به صورت اینترنتی نیز امکانپذیر می باشد.

بازار فروش شیره انگور قرمز صادراتی

انگور مناسب برای تولید شیره انگور قرمز صادراتی

انگور مناسب برای تولید شیره انگور قرمز صادراتی قیمت شیره انگور انگور غنی از مواد مغذی و معدنی بوده و همچنین غنی از مس و ویتامین B است و به سلامت مو های سر کمک نموده و از ریزش و سفیدی مو های سر تا حد بالایی پیشگیری می کند. دارای مقادیر بسیار زیادی مس، آهن و منگنز بوده و به پر پشتی مو های سر کمک بسیار خوبی می نمائید. برخی از خواص دیگر آن عبارتند از: دارای مقادیر بسیار زیادی کلسیم و ویتامین D بوده و برای تقویت استخوان ها مفید بوده و از پوکی و بیماری های استخوانی پیشگیری می کند.

تقویت کننده قوای جنسی بوده و از مشکلات جنسی و نازایی تا حد بالایی پیشگیری می نمائید غنی از فیبر بوده و برای تقویت سیستم گوارش بدن مفید بوده و از یبوست و بواسیر تا حد بالایی جلوگیری می نمائید. حاوی مقادیر بسیار زیادی آهن و اسید فولیک بوده و به درمان کم خونی کمک نموده و باعث افزایش گلبول های قرمز خون می شود.

برای زنان باردار مفید بوده و در دوران شیردهی بسیار مفید است. تنظیم کننده قاعدگی بوده و از ایجاد لخته شدن خون جلوگیری می کند و همچنین باعث تعادل هورمون های جنسی بدن می شود. افزایش دهنده گلبول های قرمز بوده و از کم خونی و بیماری های خونی جلوگیری می کند. تقویت کننده سیستم عصبی بدن بوده و به آرامش اعصاب کمک بسیار خوبی می کند.

فرآیند تصفیه شیره انگور قرمز چگونه است؟

فرآیند تصفیه شیره انگور قرمز چگونه است؟

شیره انگور دارای قند زیادی بوده و بسیار مقوی می باشد. طبع این نوع محصول گرم و تر است و خاصیت های فراوانی دارد. به طور کلی برای تقویت عمومی بدن بسیار مناسب است. شیره انگور صادراتی انگور انواع مختلفی از جمله شیره انگور زرد ، شیره قرمز و ارگانیک را شامل می شود. در ادامه به ویژگی هایی که یک شیره انگور مرغوب باید داشته باشد، اشاره می کنیم.

  1. شیره انگور باید طعم انگور داشته باشد. به این معنا که بیشتر انگور هایی که برای تولید شیره انتخاب می شوند، شیرین هستند که به علت حرارت در زمان پخت آن، شیرینی شیره را دو برابر میکند. بنابراین شیرینی زیاد شیره انگور خالص امری طبیعی است. البته شیرینی بیش از حد شیره نشان دهنده ی این است که به آن شکر اضافه کرده اند.
  2. رنگ شیره انگور با کیفیت قهوه ای عسلی یا قهوه ای خرمایی می باشد. اگر چه رنگ شیره انگور سنتی تیره تر می باشد. زیرا حرارت بالایی برای پخت شیره انگور در این روش به کار می رود. باید به این نکته توجه داشت که حرارت زیاد باعث از بین رفتن مواد معدنی و ویتامین های موجود در شیره می شود. در روش صنعتی تهیه شیره انگور، از حرارت های غیر مستقیم استفاده می کنند از این رو علاوه بر حفظ خواص و ویتامین های انگور، باعث می شود رنگ شیره روشن تر باشد.
  3. غلظت شیره انگور باید به نحوی باشد که حالت کش دار داشته باشد. برای داشتن شیره انگور با غلظت مناسب باید رطوبت انگور زمان پخت شیره گرفته شود. گرفتن رزوبت انگور باعث می شود هم زمان نگهداری از شیره بالاتر شود و هم ماندگاری شیره بیشتر شود.
  4. خلوص شیره انگور نیز مهم است. برای تولید شیره مرغوب از خاک یفید برای گرفتن اسیدیته انگور استفاده می کنند. نکته ی مهم این است که باید بعد اصافه کردن خاک سفید و گرفته شدن اسیدیته ی انگور، این خاک تصفیه شود تا با چشم دیده نشود.

قیمت عمده شیره انگور قرمز صادراتی

قیمت عمده شیره انگور قرمز صادراتی شیره انگور مرغوب خواص بی نظیری برای درمان بیماری ها به خصوص کم خونی دارد و علاوه بر وعده ی صبحانه و میان وعده به صورت شربت هم همراه با غذا مصرف می شود. این شیره را می توان از انواع مختلف انگور تهیه کرد اما شیره هایی که در نهایت به دست می آید چندان تفاوتی با هم ندارند. از معروف ترین و شناخته شده ترین شیره های انگور می توان به شیره ی قرمز اشاره کرد،

نوع دیگر شیره شامل شیره ی عسلی و شیره ی سفید است، شیره ی عسلی از نظر استفاده و کارایی همانند شیره ی قرمز است و طرز تهیه ی آن ها هم تا حدودی شبیه هم است. اما شیره ی سفید: شیره ی سفید در اصل از همان شیره ی قرمز و عسلی بدست می آید ولی باید شیره را در محیطی سرد نگه داری کنیم و با استفاده از یک قاشق چوبی آن را تا چند ساعت در روز و تا زمانی که تغییر رنگ بدهد و کمی پف کند و سفید شود هم بزنیم، شیره ی سفید اکثرا برای صبحانه استفاده می شود و باید در جای خنک نگه داری شود.

توزیع کننده بهترین شیره انگور قرمز صادراتی

توزیع کننده بهترین شیره انگور قرمز صادراتی با گسترده تر شدن استفاده ی مردم از این شیره و فروش و سود بیشتر تولید کنندگان، سودجویانی به میان آمده اند تا این شیره را با روش های تقلبی و با استفاده از شکر و یا دیگر شیرین کننده های غیر مجاز که برای سلامتی مضر هستند با هزینه ی کم تولید کنند و با همان قیمت شیره ی اصل به فروش برسانند، اما مطمئنا شیره ی تقلبی تولید شده توسط آنها تفاوت هایی با شیره ی اصل و با کیفیت دارد. در ادامه به ویژگی ها و مشخصات شیره ی انگور کشمشی بسته بندی اصل اشاره می کنم که تشخیص آن برای شما آسان شود.

شیره ی اصل رنگ زلال و شفافی مانند عسل دارد و به هیچ عنوان مات و کدر نیست علاوه بر آن بوی شیره بوی کاملا مطبوعی است که بوی انگور هم میدهد، طعم انگور در آن کاملا حس می شود و شیرینی خاصی دارد و به هیچ عنوان طعم تیز و ترشی ندارد. علاوه بر این ها شیره ی اصل با گذشت زمان تا حدودی خود را میگیرد و سفت تر می شود اما شیره ی تقلبی همانطور باقی می ماند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما