بازار فروش شیره انگور سنتی ارومیه

شیره انگور ارومیه یکی از بهترین نوع شیرهای هست که از قدیم در ایران رایج می باشد. شیره انگور یک محصول فراوری شده و خالص بشمار می رود که از انواع انگور به دست می اید. شیره انگور ارومیه یک محصول با کیفیت و ارگانیک می باشد. که پر از مواد غنی و مقوی می باشد که منبع بسیار مناسب برای افراد کم خون می باشد.

بازار فروش شیره انگور سنتی ارومیه

روش تولید خانگی شیره انگور

روش تولید خانگی شیره انگور از قدیم انگور را برای شیره کردن اول شسته و بعد در ظرف های مخصوص له کرده و اب انگور را از تفاله جدا می سازند. و بعد از صافی گذرانده و در ظرفای ریخته می شود و به ان یک خاک مخصوص که خاک شیره نام دارد میزنند. بالای ظرفا  یک پوشش میگذارند تا اب انگور با خاک به مدت24ساعت با خاک قوام اید. بعد از ان دوباره از صافی عبور داده و برای پخت اماده می نمایند. از قدیم ظروف مسی بهترین ظرف برای پخت شیره انگور بوده و امروزه نیز دیگ های مسی یکی از بهتزین ظروف بشمار می ایند. 

در پخت شیره انگور هر چقدر شعله اتش بیشتر باشد شیره شفاف تر و  زلال تری به دست می اید. در پخت شیره انگور باید خیلی دقت داشت تا ابتدا از سر ریز شدن شیره و دوم چسبیدن کف دیگ که در ان شیره انگور پخته می شود. جلوگیری نمود. استفاده از ظرف مناسب پهن و باز هم می تواند کمک کننده برای هر چه بهتر بودن شیره انگور شود. میزان غلظت مناسب شیره انگور  نیز بسیار مهم می باشد. اگر شیره انگور خیلی غلیظ و سفت شود ممکن است به مرور زمان شیره انگور شکرک زده و اگر بیش از حد شل باشد ممکن است باعث کپک زدن شیره انگور شود.

همین گونه که میدانید شیره انگور باید در جای خنک و دمای مناسب قرار بگیرد. تا زمان ماندگاری ان بیشتر شود. شیره انگور تازه و عالی در سبد غذایی خانواده می تواند یک عامل تغذیه بسیار عالی و مناسب باشد. که در نگهداری ان نیز دقت زیادی لازم نیست.

مرکز پخش شیره انگور سنتی ارومیه

مرکز پخش شیره انگور سنتی ارومیه پخش شیره انگور  سنتی ارومیه در کل کشور به صورت عمده و جزئی در اختیار مصرف کنندگان قرار گرفته است. فروش شیره انگور ارومیه در بسته بندی های مختلف و بصورت عمده ای انجام می پذیرد. که مصرف کنندگان می توانند به صورت بسته بندی و فله ای این محصول را خریداری نمایند.

شیره انگور سنتی ارومیه در بسته بندی ها کوچک و کاملا بهداشتی برای خانوادها و در وزن های مختلف انجام پذیرفته و مصرف کنندگان این محصول با کیفیت ارگانیک می توانند در ظرف های مختلف و بهداشتی از این شیره انگور با کیفیت استفاده نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما