بازار فروش شیره انجیر صادراتی

بازار فروش شیره انجیر صادراتی این روزها بسیار پررونق بوده و تقاضای گسترده ای در رابطه با خرید این محصول کم نظیر اما پرخاصیت وجود دارد. انواع شیره انجیر را باید از مراکز معتبری خریداری کرد که با کمیت و کیفیت آن آشنایی دارند و به خوبی از شرایط نگهداری شیره انچیر مطلع هستند. قیمت شیره انجیر تا حد زیادی به شیوه بسته بندی آن بستگی دارد، چرا که این امر بر روی درجه کیفی محصول، تأثیر مستقیم دارد.

با طرح مقدمه فوق شاید از خود بپرسید که فرق شیره انجیر صادراتی با نمونه های دیگر در چیست؟ با ما در ادامه همراه باشید تا شما را با این محصول شگفت انگیر بیشتر آشنا سازیم.

بازار فروش شیره انجیر صادراتی

بهترین نوع شیره انجیر چه ویژگی هایی دارد؟

بهترین نوع شیره انجیر چه ویژگی هایی دارد؟ تولید شیره انجیر غالبا به دو شکل خانگی و کارخانه ای انجام می شود که به نام های شیره انجیر سنتی و شیره انجیر صنعتی، شناخته می شوند و هر کدام نیز طرفداران مخصوص به خود را دارند. نمونه سنتی و خانگی از شیره انجیر را می توان از فروشنده های معتبری که با کیفیت کارهای او آشنایی دارید خریداری نمایید، زیرا همانطور که اشاره شد این محصول نیاز به شرایط نگهداری مناسب و خاصی دارد. از طرف دیگر شیره انجیر سنتی باید از بهداشت لازم و کافی نیز برخوردار باشد.

شیره انجیر کارخانه ای یا صنعتی به دلیل آن که توسط کارخانه های معتبر و با کمک دستگاه های پیشرفته تهیه و تولید می شود از لحاظ کیفی در سطح بالاتری از نمونه های صنعتی قرار داشته و به همین علت نیز از فروش فوق العاده ای در میان عامه مردم برخوردار است. شیره انجیر عمده در قالب بسته بندی های چند کیلویی به بازار عرضه می گردد که برای خریدار باصرفه تر باشد.

بهترین نوع شیره انجیر صادراتی دارای ویژگی و مشخصات زیر می باشد:

  • رنگ نسبتا تیره ای دارد، قهوه ای متمایل به سیاه.
  • شهد شیره انجیر شیرین بوده اما نه آنقدر که موجب دلزدگی شود.
  • غلظت شیره انجیر بسیار عالی است، یعنی نباید سفت باشد و نه آنقدر آبکی و وارفته که از روی قاشق به آسانی سر بخورد.
  • شیره انجیر صادراتی در قالب بسته بندی های مختلف کیلویی و در اندازه های گوناگون بر طبق خواسته خریدار، بسته بندی و توزیع می شود.
  • شیره انجیر درجه یک دارای مایعی یکدست و کاملا صاف بوده، بدین معنی که اثری از سفیدی و حباب بر روی آن دیده نمی شود.

بررسی ترکیبات شیمیایی شیره انجیر صادراتی

بررسی ترکیبات شیمیایی شیره انجیر صادراتی در ترکیبات شیره انجیر چه به صورت سنتی تهیه شود و چه به صورت صنعتی، به ندرت دیده شده که مواد شیمیایی مضر و ناسالم استفاده شود یا اصلا استفاده نشده است؛ زیرا شیره انجیر به گونه ای است که اگر در محیطی خنک نگهداری گردد تا مدت زمانی نسبتا طولانی می توان از آن بهره گیری نمود. به همین علت نیاز چندانی به استفاده و کاربرد ترکیبات شیمیایی نبوده مگر به مقدار اندک آن هم در صورت لزوم!

میوه انجیر در مناطق کوهستانی و نسبتا گرم و خشک به عمل می آید و پس از برداشت محصول به شرایط مشابهی نیاز دارد تا عمر طولانی داشته باشد. شیره انجیر صادراتی دارای ویسکوزیته مناسبی بوده یعنی قند طبیعی داشته و از غلظت قابل قبولی برخوردار است که این امر ساده موجب می گردد که محصول از حداکثر میزان درجه کیفی در برابر عوامل محیطی و جوی گوناگون برخوردار باشد و کیفیت خود را به شکل صحیحی حفظ نماید.

در آخرین بررسی ترکیبات شیمیایی شیره انچیر صادراتی ثابت شده که این محصول به دلیل مصرف خانگی که دارد باید به شیوه صحیح، پاستوریزه شود و در قالب بسته بندی هایی مانند بطری پلاستیکی یا شیشه ای قرار گیرد تا به خوبی دوام بیاورد و به کیفیت آن آسیب وارد نشود.

قیمت عمده شیره انجیر صادراتی

قیمت عمده شیره انجیر صادراتی قیمت شیره انجیر همانطور که در ابتدای مطلب نیز به آن اشاره شد تا حد زیادی بستگی به نوع بسته بندی آن دارد که بر روی کیفیت محصول تأثیر مستقیم خواهد داشت. شیره انجیر را می توان هم درون کیسه های زیپ شده و بدون نفوذ هوا به درون آن، بسته بندی کرد و هم در داخل شیشه های شفاف و پلاستیکی قرار داد. اما عوامل مهم دیگری که می تواند در تعیین قیمت عمده شیره انجیر صادراتی اثرگذار باشد عبارتند از:

  • میزان و درجه غلظت شیره انجیر.
  • درجه شیرینی شیره انجیر که کاملا طبیعی باشد؛ شیره انجیر طبیعی و خالص معمولا مزه ای گس و شیرین دارد که به خوبی بر روی زبان احساس می گردد.
  • عدم حباب زدگی و کف روی شیره انجیر که نشان از طبخ و تلغیظ ماده دارد.
  • شیره انجیر مرغوب قابلیت ترکیب شدن با دیگر مواد مانند شیره خرما، گردو، ارده و… را دارد و تبدیل به مایعی صاف و یکدست می شود.

تعیین قیمت عمده شیره انجیر صادراتی توسط تولیدکنندگان و توزیع کنندگان این محصول انجام می شود که محصول را از زمان برداشت تا هنگام عرضه در بازار همراهی می کنند و با کیفیت و کمیت کالا آشنایی دارند. نوع صادراتی از شیره انجیر غالبا در بسته بندی های کیلویی به خریداران عرضه می گردد تا هم حمل آسان تری را داشته باشد و هم برای هر دو طرف معامله مقرون به صرفه تر باشد.

بیان این که خرید شیره انجیر چه خواصی را برای بدن به دنبال دارد، چندان خالی از لطف نیست، مهم ترین خواص شیره انجیر عبارت است از:

  • شیره انجیر به تقویت سیستم ایمنی بدن کمک شایانی می کند و بدن را در برابر انواع بیماری ها محافظت خواهد کرد.
  • برای رفع یبوست مفید بوده و ملین است.
  • ماده ای انرژی زا بوده که به تناسب اندام کمک می کند.
  • مصرف شیره انجیر به ویژه در وعده صبحانه باعث می گردد که انرژی فرد در طول روز به خوبی تأمین شود.
  • استفاده از شیره انجیر در تابستان، تعریق بدن را زیاد کرده و حرارت اضافی را از بدن دفع می کند.

تولید کننده انواع شیره انجیر صادراتی

تولید کننده انواع شیره انجیر صادراتی تولید کننده انواع شیره انجیر صادراتی معتقد است که این محصول هم در تابستان پرفروش بوده و هم در زمستان، و علت آن هم طبع گرم و مزه خوشایندی است که شیره انجیر دارد. تولید شیره انجیر نیاز به روش های پیچیده ای ندارد تنها به دقت و حوصله فراوان نیاز داشته که محصولی خوب و باکیفیت تهیه شده و مصرف گردد، البته در این جا منظور شیره انجیر خانگی است.

شیره انجیر صادراتی باکیفیت با کمک دستگاه های پیشرفته تهیه و تولید می گردد که حداکثر میزان کیفیت آن را حفظ خواهد کرد و ابدا بر روی مزه و طعم محصول اثر سویی نخواهد گذاشت. فروش شیره انجیر درجه یک از طریق سایت های معتبر و شناخته شده داخلی نیز صورت می پذیرد، که کیفیت و کمیت محصول را به درستی مورد ارزیابی کارشناسان و کاربران قرار می دهند تا خریدار با داشتن اطلاعات کافی و با خیال آسوده اقدام به خرید شیره انجیر مرغوب نماید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما