بازار عرضه شیره انجیر طبیعی بسته بندی

تنوع در دنیای شیره میوه ها بسیار زیاد است. شیره انگور، شیره خرما و شیره انجیر از رایج ترین و مقوی ترین انواع شیره های مصرفی ایرانیان هستند که به شکل سنتی و صنعتی تهیه می شوند.

شیره انجیر طبیعی، از مرغوبیت بیش تری برخوردار است؛ چرا که هیچ دستی در کار نبوده و با استفاده از ابزار آلات پیشرفته کیفیت محصول بهتر از نمونه سنتی خواهد شد. عرضه کننده شیره انجیر طبیعی، این نمونه از محصولات را در اختیار خریداران قرار می‌ دهند و افراد می‌ توانند با خیالی راحت محصول مورد نیاز خود را تهیه نمایند.

بازار عرضه شیره انجیر طبیعی بسته بندی

شیره انجیر طبیعی بسته بندی چه مزیت هایی دارد؟

شیره انجیر طبیعی بسته بندی چه مزیت هایی دارد؟

شیره انجیر یکی از انواع شیره های مقوی است که از خواص درمانی بسیار زیادی برخوردار می باشد. از شیره انجیر برای تهیه انواع شربت، حلوا و… استفاده می شود. شما با ترکیب شیره انجیر با شیره انگور و توت می توانید یک شیره میکس بسیار مقوی داشته باشید که خاصیت شفا بخشی بسیاری دارد.

انجیر از میوه های شیرینی است که آب زیادی ندارد و شیره آن نسبت به دیگر انواع شیره ها غلیظ تر می باشد. شیره انجیر مرغوب سرشار از مواد معدنی و ویتامین ها و … می باشد که می تواند مشکلات گوارشی همچون یبوست، بی خوابی، زگیل، مشکلات پوست و مو و… را درمان نماید. شیره انجیری که کاملاً بهداشتی تهیه شده است، از خواص درمانی بسیار زیادی برخوردار می باشد.

شما در هنگام خرید نباید شیره انجیر را با شربت انجیر اشتباه بگیرید؛ چرا که شربت انجیر با استفاده از پخت میوه انجیر تهیه می شود. شیره انجیر به دو صورت سنتی و صنعتی تولید می‌ شود و آن را از انواع انجیر تازه تهیه می نمایند.

در بسیاری از روستاها و شهرهای بزرگ و کوچک، شیره انجیر به صورت سنتی تهیه می‌ شود. پس از برداشت، انجیرهای تازه را توسط ظروفی بزرگ به خوبی شستشو داده و با له کردن انجیر و یا برش دادن، آن را در دیگ های لبه داری می پزند. برای تولید شیره انجیر، بهتر است که انجیر ها را در اندازه های کوچک تری بپزیم.

در مرحله بعد یک و نیم برابر حجم انجیر، باید در دیگ آب بریزیم و روی حرارت ملایم قرار دهیم. پس از پخته شدن حرارت را خاموش کرده و می گذاریم تا مخلوط کمی خنک شود در مرحله بعد با استفاده از صافی هایی که دارای سوراخ های ریزی هستند، مخلوط را آرام آرام از صافی می گذرانیم.

اما شیره انجیر اصل در سلامت دستگاه گوارش هم عملکرد بسزایی دارد. شیره انجیر مدت هاست که به عنوان یک درمان خانگی یا یک درمان جایگزین برای مشکلات گوارشی مانند یبوست استفاده می شود. در واقع شیره انجیر دارای فیبر بسیاری است و به عنوان یک پروبیوتیک در رفع یبوست موثر می باشد.

شیره انجیر در کاهش وزن بسیار موثر است، فیبر موجود در آن به مدیریت وزن کمک می کند. غذاهای حاوی فیبر بالا، باعث می شود برای مدت طولانی احساس سیری داشته باشید. شیره انجیر همچنین کالری بالایی دارد که می تواند انرژی مورد نیاز بدن را در طول روز تامین نماید.

اما نباید در مصرف آن زیاده روی کرد؛ چرا که باعث نفخ شکم و اسهال می شود. همچنین شیره انجیر دارای طبع گرمی است و مصرف زیاد آن می تواند باعث غلظت خون شود. اما می توان تمامی معایب انجیر را با مصرف کرفس از بین برد.

فواید مصرف شیره انجیر طبیعی برای افراد دیابتی

فواید مصرف شیره انجیر طبیعی برای افراد دیابتی شیره انجیر بسته بندی استخوان ها را تقویت می کند؛ چرا که این محصول سرشار از کلسیم است که یکی از مهم ترین اجزای تقویت استخوان ها و کاهش خطر پوکی استخوان است. علاوه بر این سرشار از مس است. مس یک ماده معدنی حیاتی است که در چندین فرآیند بدن از جمله متابولیسم و ​​تولید انرژی و همچنین تشکیل سلول های خونی، بافت های همبند و انتقال دهنده های عصبی دخیل است.

شیره انجیر از انواع مواد معدنی بسیار زیادی برخوردار می باشد. از مهم ترین مواد معدنی شیره انجیر می‌ توانیم به پتاسیم، منیزیم، کلسیم، فسفر، منگنز، آهن و… اشاره داشته باشیم. هر یک از این مواد معدنی در بدن عملکرد به سزایی دارد و باعث حفظ سلامتی بدن می‌شوند.

پتاسیم به عنوان گشاد کننده عروق معرفی شده و می‌ تواند بسیاری از مشکلات قلبی و عروقی بدن را از بین ببرد، در واقع پتاسیم موجود در شیره انجیر می تواند باعث رفع مشکل فشار خون بالا در افراد شود.

در صورتی که شما با مشکل کم خونی مواجه هستید، بهترین گزینه استفاده از این محصول می باشد. شیره انجیر می‌ تواند باعث حفظ و ساخت گلبول قرمز خون شود. به دلیل برخورداری از فسفر بالا، مصرف آن به کودکان و محصلان بسیار توصیه می‌ شود؛ چرا که می‌ تواند باعث افزایش حافظه در آن ها شود. علاوه بر این برای افرادی که مستعد آلزایمر هستند، گزینه ای مناسب برای مصرف است.

با وجود انجیر خشک در رژیم غذایی افراد مبتلا به دیابت می توانند عملکرد بسزایی در بهبود وضعیت خود داشته باشند در واقع انجیر خشک می تواند دیابت را تنظیم کند و حساسیت به انسولین را بهبود بخشد.

توزیع مستقیم شیره انجیر طبیعی بسته بندی

توزیع مستقیم شیره انجیر طبیعی بسته بندی

با توجه به خواص درمانی بالای این سری از محصولات، بازار خرید شیره انجیر بسیار داغ بوده و افراد در اقصی نقاط کشور نسبت به خرید آن ها استقبال نشان می‌ دهند.

علاوه بر این بازار شیره انجیر و صادرات این محصول ایرانی خوب می باشد و کشورهای کثیری از جمله کشورهای حوزه خلیج فارس و کشورهای اروپایی به خرید آن ها می پردازند. در این زمینه بازرگانان بسیاری به ارائه خدمات پرداخته و با کیفیت ترین شیره انجیر را در اختیار مشتریان خارجی خود قرار می دهند و در نهایت به سود خوبی می رسند.

در این زمینه مرکز توزیع مستقیم شیره انجیر طبیعی بسته‌ بندی محصولات خود را در بالاترین سطح کیفی به مشتریان ارائه می دهند و افراد می توانند در هر نقطه از کشور این سری از محصولات را خریداری کنند.

پخش انبوه شیره انجیر طبیعی بسته بندی

پخش انبوه شیره انجیر طبیعی بسته بندی شرکت پخش شیره انجیر تلاش خود را انجام می دهد تا بهترین و با کیفیت ترین محصولات را در اختیار خریداران قرار دهد. این شرکت پخش محصولات خود را به صورت عمده در اختیار فروشنده واقعی قرار می‌ دهد و با این کار به تعدیل نیاز بازار می‌ پردازند.

معمولاً شیره های انجیر طبیعی، در بسته بندی های متنوعی به بازار ارائه می‌ شوند و هر فردی بنا به نیاز خود می تواند نمونه ای از آن‌ ها را خریداری نمایند. با پخش مستقیم شیره انجیر، دست هیچ گونه دلالی در کار نبوده و افراد مستقیما با پخش کننده واقعی معامله خود را انجام می دهند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما