بازار عرضه شیره انجیر صنعتی اعلا

شیره انجیر از مرغوب ترین شیره ها محسوب می شود که در میان مردم از طرفداران بی شماری برخوردار است و به فراوانی به فروش می رسد. علت این موضوع را هم می‌ توان در طعم فوق العاده این شیره و هم در خواص درمانی بی نظیر آن جستجو کرد. اگر قصد خرید شیره انجیر صنعتی اعلا را دارید، به شما پیشنهاد می کنیم این محصول را به طور مستقیم از بازار عرضه شیره انجیر باکیفیت ما خریداری کرده و با این شیوه از یک سری مزایای فوق العاده مانند قیمت مناسب تر محصول و همچنین کیفیت بالاتر آن در مقایسه با سایر مکان ها بهره مند شوید.

بازار عرضه شیره انجیر صنعتی اعلا

شیره انجیر صنعتی مرغوب چه ویژگی هایی دارد؟

شیره انجیر صنعتی مرغوب چه ویژگی هایی دارد؟ سوالی که در اینجا مطرح می‌ شود این است که شیره انجیر صنعتی باکیفیت چه ویژگی های منحصر به فردی دارد که آن را از سایر انواع شیره ها متمایز کرده است؟

در پاسخ به این سوال لازم است ذکر کنیم که کیفیت شیره انجیر پارامتری متغیر است که تحت تأثیر یک سری عوامل تغییر می‌ کند از جمله مهم ترین این عوامل می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • غلظت شیره: یکی از مهمترین عواملی که به طور مستقیم کیفیت شیره انجیر را تحت تأثیر قرار میدهد، غلظت آن می باشد. به طور کلی هر چه غلظت شیره بالاتر باشد، کیفیت آن بالاتر خواهد بود.
  • کیفیت انجیر به کار رفته در تهیه شیره: یکی دیگر از عواملی که به طور مستقیم روی کیفیت شیره انجیر تاثیر می می گذارد، کیفیت اولیه انجیر های به کار رفته در آن می باشد. به طور کلی هرچه کیفیت انجیر بالاتر باشد، کیفیت شیره انجیر نیز به همان نسبت بالاتر خواهد بود.

طرز تهیه شیره با استفاده از انجیر خشک

طرز تهیه شیره با استفاده از انجیر خشک یکی از باکیفیت ترین انواع شیره های انجیر، شیره انجیری می باشد که از انجیر خشک تهیه می شود. به نظر شما چگونه می توان از انجیر خشک یک شیره مرغوب و خوشمزه تهیه کرد؟

در پاسخ به این سوال در ادامه مراحل تولید این نوع شیره از انجیر خشک را برای شما ذکر می کنیم:

  1. در مرحله اول انجیر های خشک را به همراه دو برابر مقدار انجیر ها آب جوش در یک ظرف می‌ ریزند.
  2. در مرحله دوم ظرف را روی حرارت ملایم گاز قرار می دهند تا انجیر ها کاملا له شوند.
  3. در مرحله سوم پس از سرد شدن انجیر ها آنها را داخل آبکش گذاشته و زیر آن ظرفی قرار می دهند تا شیره انجیر ها داخل آن بچکد.
  4. در مرحله اخر پس از گرفتن شیره انجیر ها، آن را روی حرارت مستقیم گاز قرار می دهند تا به ارامی بجوشد و به غلظت مورد نظر برسد، سپس بار دیگر آن را از صافی عبور می دهند.

قیمت کلی شیره انجیر صنعتی اعلا

قیمت کلی شیره انجیر صنعتی اعلا مهمترین مسئله در هنگام خرید شیره انجیر اعلا توجه به قیمت و عوامل تاثیرگذار بر روی قیمت این محصول می باشد. به نظر شما مهمترین عوامل تاثیر گذار بر روی قیمت شیره انجیر صنعتی کدام‌ ها هستند؟

در پاسخ به سوال بالا در ادامه برخی از مهم ترین عوامل تاثیر‌ گذار روی قیمت کلی شیره انجیر صنعتی را برای شما بیان کرده ایم، پس با ما همراه باشید:

  • کیفیت شیره: مهمترین عامل تاثیر گذار روی قیمت شیره انجیر، کیفیت آن می‌ باشد. کیفیت شیره پارامتری متغیر است که تحت تاثیر یک سری عوامل تغییر می‌ کند. از جمله مهمترین آنها می توان به غلظت شیره و نحوه بسته بندی و نگهداری آن اشاره کرد. هرچه کیفیت محصول بالاتر باشد، قیمت آن نیز به همان نسبت بالاتر خواهد رفت.
  • اندازه بسته بندی: یکی دیگر از عوامل تاثیرگذار روی قیمت شیره انجیر، اندازه بسته بندی آن می باشد. همانطور که می‌ دانید شیره انجیر هم به صورت فله و هم به صورت بسته بندی شده تولید و به بازار عرضه می گردد که قیمت انواع بسته بندی شده این محصول تحت تاثیر عواملی مانند نوع بسته بندی و همچنین اندازه و کیفیت آن تغییر می کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما