بازار عرضه شیره انجیر ارگانیک سنتی

بازار عرضه شیره انجیر ارگانیک در ایران همواره پر رونق تر از گذشته صورت می گیرد. مصرف بالای این ماده غذایی سالم و مغذی در بین تمامی خانواده های ایرانی سبب شده است که افراد بسیاری به خرید و فروش شیره انجیر سنتی روی آورند. مواد مغذی و طعم بسیار عالی شیره انجیر سبب فروش عمده این محصول به روش های متعدد حضوری و آنلاین شده است. خرید و فروش اینترنتی شیره انجیر عمده و بسته‌بندی موجب شده است که تمامی خریداران در هر جای از نقاط کشور بتوانند از بازار عرضه اصلی این محصولات نمونه های باکیفیت و با قیمت مناسب را خریداری نمایند.

بازار عرضه شیره انجیر ارگانیک سنتی

شیره انجیر ارگانیک سنتی چگونه تولید می شود؟

شیره انجیر ارگانیک سنتی چگونه تولید می شود؟ شیره انجیر ارگانیک در شکور ما از آن جای که یکی از تولیدکنندگان و‌ صادر کنندگان معتبر این محصول می باشیم با روش های متنوع انجام می پذیرد. تولید شیره انجیر به روش سنتی از مهمترین نمونه های تولیدی این محصول ارگانیک است. در این شیوه محصول با طعم و مزه بسیار مخصوصی تولید می‌شود.

در تهیه شیره انجیر به روش سنتی ابتدا باید بهترین کیفیت از انجیرها را جداسازی و خوب تمیز و شسته نمایید‌ سپس در قابلمه مناسب و به مقدار کافی آب جوش که روی آنها را کاملا بگیرد بریزید.

سپس قابلمه را باید روی حرارت نسبتا آرام گذاشته تا انجیر ها خوب و کامل بپزند و له شوند. پس از پخت کامل انجیر ها، اجازه دهید تا خوب سرد شوند می توان از گوشت کوب برقی برای له کردن کامل انجیر ها استفاده کرد تا به خوبی تمامی عصاره آن ها خارج شود.

انجیرهای له شده را باید داخل یک پارچه نازک و تمیز ریخته و پارچه را در بالای آبکشی قرار نموده و زیرش قابلمه ای گذاشته شود؛ با فشار دست عصاره و شیره‌ی انجیر را کاملا خارج نمایید مواظب باشید که به هیچ عنوان گوشت و تخم انجیر وارد شیره به دست آمده نشود.

بعد از اتمام این مرحله شیره موجود در قابلمه را دوباره بر روی حرارت گذاشته تا به غلظت کافی برسد، باید مواظب بود که شیره را هرچند وقت بهم زد تا سوخته یا ته نگیرد. پس از رسیدن به غلظت کافی آن را خاموش نمایید و اجازه دهید تا سرد شود و آن را در ظرف درب بسته ریخته و نگهداری نمایید‌. بهترین مکان برای نگهداری شیره انجیر در جای خشک و

بعد از گرفتن شیره قابلمه را دوباره روی حرارت بگذارید تا خوب بجوشد و به غلظت کافی برسد در این مدت هر چند وقت شیره را هم بزنید تا ته نگیرد اگر احیانا از تخم یا گوشت انجیر وارد شیره شده باشد پس از پخت شیره را از صافی عبور دهید تا شیره ای صاف و یکدست داشته باشید در ضمن شیره اگر کم جوش باشد کپک میزند پس به میزان کافی بجوشانید

آشنایی با انواع شیره انجیر ارگانیک سنتی

آشنایی با انواع شیره انجیر ارگانیک سنتی در تولید شیره انجیر با روش سنتی، بهترین کیفیت از شیره انجیر به صورت طبیعی و ارگانیک تهیه می شود به طوریکه طعم و مزه خود میوه در این روش حفظ می شود و در مقایسه با روش صنعتی که منجر به حذف و از دست رفتن برخی از خواص و فواید میوه اصلی می شود این روش تمامی خواص اولیه را در خود حفظ می نماید.

انواع شیره انجیر ارگانیک که با روش سنتی تولید می شود دارای بهترین کیفیت و مرغوبیت بالا می باشد. رنگ قهوه‌ای شقاق و زلال، عطر و بوی دلپذیر، شیرینی طبیعی و مناسب، غلظت مناسب و فاقد شکرک از خصوصیات بهترین انواع این محصول است که در این مجموعه به روش اینترنتی آماده عرضه به بازار مصرف و مشتریان می باشد.

این مجموعه ارائه دهنده بهترین انواع شیره انجیر ارگانیک که با روش سنتی تولید و در بسته بندی های متنوع و کاملا بهداشتی می باشد؛ مشتریان و خریداران گرامی برای خرید این محصول می توانند از طریق همین سایت اقدام نمایند.

قیمت عمده شیره انجیر ارگانیک سنتی

قیمت عمده شیره انجیر ارگانیک سنتی قیمت شیره انجیر ارگانیک و اصل که به روش سنتی تولید شده است در بازار های داخلی متفاوت است معمولا قیمت عمده این محصول در مقایسه با بسته‌بندی های متنوع آن مناسب تر می باشد.

فروشگاه های اینترنتی یکی از مهمترین مراکز اصلی عرضه انواع شیره انجیر با قیمت عمده می باشند، صرفه جویی در وقت و هزینه های جانبی از متداول ترین مزایای خرید اینترنتی از این مراکز است.

استعلام قیمت عمده شیره انجیر اصل در سریع ترین زمان توسط همکاران ما در این واحد فروش صورت می گیرد. متقاضیان خرید این محصولات می توانند با ارتباط با واحد فروش این مرکز، استعلام قیمت تمامی نمونه های شیره انجیر و سایر شیره جات دیگر را انجام و در صورت تمایل اقدام به ثبت سفارش و خریداری نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما