بازار توزیع شیره انجیر سنتی درجه یک

شیره انجیر سنتی یکی از شیره های بسیار مقوی و مغذی می باشد که حاوی املاح و مواد معدنی مفیدی همچون پروتئین، کلسیم، فسفر، پتاسیم، سدیم، ویتامین سی، ویتامین ا، ویتامین ب و آمینو اسیدها باشد. مرکز فروش ما با توزیع شیره انجیر درجه یک سنتی، این شیره را با قیمتی مناسب در اختیار خریداران قرار داده است.

شیره انجیر سنتی تولید شده در مرکز ما یکی از شیره های انجیر بسیار باکیفیت و درجه یک است که. هیچ گونه مواد شیمیایی و افزودنی به آن اضافه نشده است و به صورت کاملا ارگانیک و بهداشتی تهیه شده است.

بازار توزیع شیره انجیر سنتی درجه یک

بهترین زمان برای مصرف شیره انجیر سنتی

بهترین زمان برای مصرف شیره انجیر سنتی مصرف شیره انجیر سنتی برای افرادی که لاغر هستند و می‌خواهند چاق شوند بهتر است بعد از هر وعده غذایی خود آن را با شیر سویا مخلوط کنند و آن را میل کنند.

همچنین افرادی که از کمخونی رنج میبرند نیز می‌توانند بعد از هر وعده غذایی آنرا به مدت سی روز میل کنند تا کمخونی آنها برطرف گردد.

کسانی که به یبوست مبتلا هستند می‌توانند به مدت سه روز پشت سرهم این شیره بخورند تا سبب بهبود عملکرد روده در آنها شود.

شیره انجیر خاصیت بسیار زیادی دارد اما در صورت استفاده زیاد مانند هر ماده غذایی دیگر ممکن است باعث بروز مشکلاتی گردد که به همین دلیل توصیه می‌شود که متن زیر را بخوانید؛

نکته: شیره انجیر در صورت استفاده زیاد ممکن است سبب اسهال و نفخ شکمی گردد، و همچنین برای افرادی که کبد ضعیفی دارند مناسب نمی باشد و بهتر است آن را با مصلحش میل کنند، شیره انجیر قند بسیار بالایی دارد و افراد دیابتی قبل استفاده از آن بهتر است با پزشک خود مشورت کنند تا از بروز مشکلات احتمالی پیشگیری شود.

شیره انجیر سنتی برای چه افرادی مناسب است؟

شیره انجیر سنتی برای چه افرادی مناسب است؟ شیره انجیر سنتی به دلیل تهیه آن به روش سنتی فاقد هرگونه مواد افزودنی و نگهدارنده می باشد که از این جهت این شیره اهمیت بالایی دارد.

اما می‌خواهیم بدانیم که شیره انجیر برای چه کسانی مناسب است؟

  • شیره انجیر حاوی مقدار بسیار زیادی آهن است که برای رفع کمخونی و درمان آن کمک زیادی می‌کند که افراد کم‌خون می‌توانند از آن استفاده کنند.
  • این شیره فیبر بسیار بالایی دارد که باعث بهبود عملکرد روده ها می‌شود و کسانی که یبوست شدید و بواسیر دارند می‌توانند روزانه این شیره را در رژیم غذایی خود بگنجانند.
  • افرادی که میل جنسی کمی دارند می‌توانند با استفاده از این شیره قوای جنسی خود را تقویت کنند.
  • شیره انجیر کالری و قند طبیعی بالایی دارد و کسانی که لاغر هستند و به دنبال روشی برای چاقی می‌گردند می‌توانند از این شیره ی پرکالری و مقوی استفاده کنند تا قوای بدنی خود را تقویت نمایند.
  • این شیره از خاصیت آنتی‌اکسیدانی قوی و بسیار بالایی برخوردار می باشد و همچنین ضد سرطان است و خطر ابتلا به بسیاری از بیماریها را کاهش می دهد.
  • شیره انجیر ضد استرس است و علائم افسردگی را تا حدود بسیار زیادی کاهش می‌دهد و مقوی اعصاب است.
  • این شیره برای دستگاه تنفسی و گوارشی بسیار مفید می‌باشد و باعث درمان تنگی نفس، اسم، سرفه میگردد.
  • شیره انجیر یکی از مواد غذایی بسیار مقوی است که باعث درمان درد مفاصل همچون آرتروز می‌شود.
  • خاصیت ادرار آوری دارد و به همین سبب باعث پاکسازی مثانه و کلیه می‌شود و عفونت را نیز درمان می‌کند.
  • شیره انجیر برای درمان سرماخوردگی نیز به کار می‌رود و اثر بخشی بسیار بالایی دارد.
  • این شیره برای درمان مشکلات پوستی و بیماریهایی نظیر ابله، مخملک،سرخک و… را نیز بهبود می بخشد.

قیمت عمده شیره انجیر سنتی درجه یک

قیمت عمده شیره انجیر سنتی درجه یک برای اطلاع از قیمت شیره انجیر عمده و خرید آن فقط کافیست به وب سایت رسمی ما مراجعه فرمایید و تمامی محصولات و شیره های موجود در سایت ما را به همراه قیمت آنها مشاهده کنید و سپس آنها را خریداری نمایید.

همچنین برای دریافت راهنمایی های بیشتر راجع به شیره انجیر و تولید آن میتوانید با کارشناسان و مشاوران فروش ما در ارتباط باشید و تمامی سوالات خود را از آنها بپرسید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما