آخرین قیمت شیره خرما تازه

برای خرید شیره خرما تازه باید از آخرین قیمت روزانه این محصول در بازار اطلاع داشته باشید. برای اطلاع از قیمت شیره خرما تازه شما می توانید از طریق دو روش اقدام کنید. در روش اول به صورت حضوری به بازار رفته و خرید کنید و در روش دوم به صورت آنلاین از طریق سایت های معتبر فروش شیره اقدام به خرید شیره خرما تازه و با کیفیت کنید

آخرین قیمت شیره خرما تازه

طرز تهیه انواع دسر با شیره خرما

طرز تهیه انواع دسر با شیره خرما شیره خرما سنتی طبیعی به دلیل طعم شیرینی که دارد جایگزین شکر در تهیه انواع دسر شده است. در ادامه این مطلب طرز تهیه سه دسر با شیره خرما را بیان می کنیم.

حلوا یکی از دسرهای خوشمزه ایرانی است که بیشتر با شکر درست می شود. در این قسمت توضیح کوتاهی درباره تهیه حلوا با شیره انگور می دهیم. در ابتدا آرد الک شده را تفت نی دهیم تا کمی پررنگ شده و بوی خامی آن گرفته شود. آرد را دوباره الک کرره و به تابه بازمیگردانیم.روغن را به آرد اضه کرده و هم می زنیم تا خوب مخلوط شوند.

گلاب زعفران و هل را اضافه کرده و سپس شیره خرما را کم کم اضافه کرده و مواد را سریع هم میزنیم تا نسوزد و ارد سفت شود. حرارت را خاموش کرده و مواد را هم می زنیم. حلوا شیره آماده است.

برای تهیه کیک شیره خرما، ارد و بیکینگ پودر با هم الک می کنیم . تخم مرع ها را در ظرفی جدا شکسته و هم می زنیم تا پف کند. سپس شکر را اضافه کرده و هم میزنیم‌ تا ترکیب کرم رنگ درست‌ شود.

روغن، آب و شیره خرما را اضافه کرده و هم می زنیم تا خوب مخلوط شوند. در مرحله آخر آرد را اضافه کرده و با قاشق هم می زنیم تا مخلوط شوند. مواد مخلوط را در قالب ریخته و در فر می گزاریم‌ تا کیک پخته شود.

برای تهیه فرنی شیره خرما آرد برنج را داخل شیر ریخته و هم می زنیم. نشاسته را داخل آب حل کرده و از صافی رد می کنیم، نشاسته و شیره خرما را درون شیر ریخته و روی حرارت هم می زنیم تا کمی سفت شوند. پس از پختن آرد و نشاسته، گلاب و هل را اضافه کرده و پس از کمی جوشیدن شعله را خاموش می کنیم. و فرنی را در ظرف دلخواه ریخته و تزیین می کنیم.  

فروش تضمینی انواع شیره خرما تازه

فروش تضمینی انواع شیره خرما تازه این سایت مرکز فروش تضمینی انواع شیره خرما صادراتی تازه است. تمامی محصولات با خرما با کیفیت امساله تولید شده اند. شما می توانید محصول مورد نظر خود را از طریق سایت به صورت آنلاین سفارش دهید. علاوه بر این شما می توانید مشخصات و شماره تلفن خود را در سایت ثبت‌ کنید تا مسئولین‌فروش با شما تماس بگیرند. سفارشات شما از بهترین انواع شیره خرما تهیه و به دست شما خواهد رسید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما